חדשות

500 ק"ג מגבונים הביאו לסתימה גדולה בשכונת רמות

חדשות23 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

צוותי "מי שבע" פעלו במהלך החג לשחרור סתימת ביוב גדולה, שנגרמה כתוצאה מהצטברות מגבונים בקו ביוב ראשי

500 ק"ג מגבונים הביאו לסתימה גדולה בשכונת רמות

במהלך הטיפול בסתימה בקו ביוב מאסף של שכונת רמות בבאר שבע שארך כ-18 שעות ואל תוך החג, הוציאו צוותי התאגיד כמויות גדולות של מגבונים לחים במשקל של מעל 500 ק"ג שהושלכו למערכת הביוב וגרמו לסתימה שהתגלתה עקב גלישת ביוב*

צוותי "מי שבע" טיפלו בסתימת ביוב גדולה בשכונת רמות בראש השנה. הצוותים הגיעו למקום בערב החג, לאחר דיווח על גלישת ביוב ברחוב הצדיק מירושלים. הסתימה התגלתה בקו ביוב ראשי המשמש כקו המאסף את השפכים של שכונת רמות. הטיפול בתקלה ארך כ-18 שעות וכלל עבודה במהלך הלילה שבעקבותיה הופסקה גלישת הביוב והסתימה שוחררה. צוותי "מי שבע" הוציאו מקו הביוב כמות גדולה של מגבונים לחים שאינם מתכלים, שהצטברו לכדי גושים במשקל של מעל 500 ק"ג שסתמו את הקו והובילו לסתימת ביוב ומכאן לגלישה.

ב"מי שבע" מזכירים כי מגבונים לחים שמושלכים לאסלה הם הגורם מספר אחד לתקלות במערכת הביוב. מגבונים לחים אינם מתכלים בניגוד לנייר טואלט למשל, והשלכתם אל מערכת הביוב מובילה בסופו של דבר לסתימות ולתקלות שמצריכות טיפול שאורך זמן וגובה משאבים. סתימות הביוב הנגרמות עקב השלכת מגבונים אל האסלה במקום לפח האשפה מובילות גם למפגעי סביבה וביניהם מפגעי ריח הנובעים מגלישות ביוב.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "השלכת מגבונים לאסלה גורמת לתקלות רבות ופוגעת בתשתיות הביוב הפרטיות והעירוניות. אנו קוראים לתושבים להשליך מגבונים לחים בתום השימוש אך ורק לפח האשפה. אני רוצה להודות לצוותים שפעלו בשטח במקצועיות רבה, גם בחג, על מנת לוודא את תקינותן של התשתיות העירוניות לרווחת התושבים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה