חדשות

 "תנו לנו להגשים חלום ולגדל ילד"

חדשות10 באוגוסט 2020    דקה אחת
0

עו"ד שירה אבידן ובעלה מנסים שנים להביא ילד לעולם. לאחר שהבינו כי לא יוכלו מסיבות רפואיות הם החלו בקמפיין מימון המונים.

 "תנו לנו להגשים חלום ולגדל ילד"
צילום: פרטי

עורכת הדין שירה אבידן ובעלה שי מתגוררים בשדרות, התחתנו לפני כ- 13 שנים, כמו מרבית הזוגות הם החלו לאחר החתונה לנסות ולהביא ילד לעולם. שירה הסובלת מסכרת חששה כי הבעיה תמנע ממנה להביא ילד משלה לעולם, אבל לא חדלה לנסות. אלא שלדאבונה לפני כ- 7 שנים  החלה לסבול מאי ספיקת כליות. לאחר מספר בדיקות רפואיות המסקנה הייתה אחת, הריון יסכן את חייה של שירה, שלמעשה לא תוכל להביא לעולם ילד משלה, למעשה במובן מסוים ניתן לומר כי לאחר הבשורה חרב עליה עולמה. אלא שבעידודו של בעלה שי החלו השניים לחשב מסלול מחדש. "הכמיה להחזיק ילד לחוות שמחות, אכזבות כישלונות, אהבה, נטועה חזק בליבנו", מספרת שירה בסרטון שהוציאו השניים על מנת לגייס כספים להבאת ילד בהליך פונדקאות.

שירה, העובדת  בחברת עורכי הדין שחף ושות', בסניף החברה בבאר שבע, ובעלה החליטו לא לוותר על חלומם, כאמור הם יצרו סרטון ובו מוצג סיפורם האישי, והחלו בקמפיין מימון המונים. מי שמסייע לאבידן בתהליך הוא עורך הדין גיל שחף, שחרט על דגלו לסייע לאנשים לצאת לחיים חדשים, ולהתגרש באם הם נמצאים במצוקה בחיי הנישואים. כמי שדוגל בגישה כזו מנסה שחף לסייע גם לעו"ד אבידן להגשים את  חלומה. "עבורי הרצון לילד הוא הבסיס לכל העשייה שלי, החלום להיות משפחה לחוות קשיים ואתגרים בחינוך, אהבה סיפןק, הרבה סיפוק . חווינו קשיים רבים אבל אנחנו לא מתייאשים, הכמיהה להחזיק ילד נטוע עמוק בליבנו", סיפרה שירה.

"אנו מתפללים ליום שנזכה להחזיק ילד" מספר שי בסרטון ."אנו מבקשים שתסייעו לנו להגשים את החלום".

לצורך השלמת ההליך היקר חסרים לבני הזוג 240 אלף שקלים. לתרומות באפליקציות פייבוקס או ביט ניתן לתרום בטלפון מספר 0508109848

לתרומה באמצעות העברה בנקאית- בנק הפועלים סניף 649 , מספר חשבון 629051, התרומה מוכרת לצרכי מס.

לפרטים נוספים: שירה  050-8270784

שי –  050-8109848

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה