חדשות

הודה למציליו

חדשות9 באוגוסט 2020    2 דקות
0

שמעון אוחיון מבאר שבע שעבר דום לב וחייו ניצלו בזכות 2 אנשי מד"א, הזעיק את מציליו לביתו, כדי להודות להם

הודה למציליו
צילום: באדיבות דוברות מד"א

"היום, כשהילדים הקטנים שלי רואים אמבולנס של מד"א בכביש, הם מאושרים; הם יודעים שהוא בדרך להציל חיי אדם, בדיוק כמו שהם הצילו אותי", כך אמר באחרונה שמעון אוחיון (59), שחייו ניצלו לא מכבר בידי צוות של מדן דוד אדום, שביצע בו פעולות החייאה.

ל"שבע" נמסר, שאוחיון ואשתו החליטו להתקשר 101 למד"א, במטרה להזניק לביתם בבירת הנגב צוות של ניידת טיפול נמרץ של ארגון ההצלה הלאומי, זאת לאחר שהוא החל לפתע לחוש כאבים עזים בחזהו. צוות מד"א בראשות הפרמדיק אלעד פס והחובש הבכיר רוסלן באי, שהגיעו למקום, החל מיד בטיפול רפואי, במהלכו לקה אוחיון בדום לב, איבד את הכרתו, והתמוטט. בזכות פעולות החייאה מהירות, שכללו מתן מכת חשמל ממפעם (דפיברילטור) ליבו שב לפעום, אוחיון התעורר, וחייו ניצלו.

על כך, סיפרו פס ובאי: "מיד כשנכנסנו לבית, זיהינו שמדובר במצב חירום רפואי, ושכל שניה חשובה. תוך כדי הטיפול והבדיקות שביצענו, זיהינו על מסך מכשיר האק"ג את הפרעת הקצב המסוכנת, ומיד שמעון איבד את הכרתו. התחלנו בביצוע פעולות החייאה, שכללו עיסוים ומתן מכת חשמל ממכשיר המפעם, וכעבור שניות בודדות שמעון התעורר וחזר אלינו. יש לו ילדים קטנים, ואשתו פחדה מאוד לאבד אותו. לשמחתנו, מצבו התייצב, והוא התעורר. לראות אותו היום עם המשפחה שלו, נותן לנו סיפוק גדול ואנרגיה להילחם על החיים של המטופל הבא שלנו".

לאחר שהובהל לבית החולים להמשך טיפול, כשהוא בהכרה מלאה, התקשר אוחיון ל-2 מציליו, וביקש מהם להגיע אליו כדי שיוכל להודות להם: "הרופאים לא הבינו איך אני חי; הכל בזכות אלעד ורוסלן, שפשוט הצילו לי את החיים. מהרגע שאשתי התקשרה למד"א עד שהצוות הגיע אליי הביתה, עברו דקות בודדות, ואני מודה להם מכל הלב; בזכותם לילדים שלי יש אבא".

לאחר שהתאושש ושוחרר לביתו, הזמין אוחיון בשנית לביתו את פס ובאי לביתו, כשהפעם הם הגיעו ללא ציוד רפואי ועם חיוך רחב: "המפגש היה מרגש מאוד, לראות שוב את הצוות שהציל אותי ושאני חי בזכותו, הייתה הרגשה יוצאת מהכלל. היום, כשהילדים הקטנים שלי רואים אמבולנס של מד"א בכביש, הם מאושרים; הם יודעים שהוא בדרך להציל חיי אדם, בדיוק כמו שהם הצילו אותי"..

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה