חדשות

לכבוד יום האהבה: הזוגות של דיירי בית האבות משען בבאר שבע חגגו בארוחת ערב רומנטית

חדשות4 באוגוסט 2020    דקה אחת
0

הזוגות הוזמנו למסעדת VIVINO לארוחה רומנטית

לכבוד יום האהבה: הזוגות של דיירי בית האבות משען בבאר שבע חגגו בארוחת ערב רומנטית
צילומים: באדיבות mall 7

יום האהבה בפתח ובהנהלת מרכז הקניות MALL 7 בבאר שבע החליטו שהשנה הסלבס האמיתיים של באר שבע הם הגיבורים מבית האבות משען ולכן הזמינו את כל זוגות הדיירים בבית האבות  לארוחה איטלקית רומנטית במסעדת VIVINO במרכז. אחרי תקופה ארוכה בה דיירי משען לא יכלו לצאת מהבתים, אתמול הגיעו זוגות בהסעה מיוחדת למסעדה, בה הוקצה שטח סטרילי לזוגות עם הקפדה יתרה על ריחוק חברתי והנחיות התו הסגול. שרה ודב קימל, נשואים 68 שנה, 4 ילדים, 24 נכדים ו23 נינים סיפרו כי "אצלנו כל יום הוא יום האהבה".

שרה ודב קימל

יונתן אבידור, מנהל מרכז הקניות MALL 7 בבאר שבע אמר בפתיחת האירוע "בימים האחרונים התחלנו לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות במרכז MALL7  כדי לתמוך בקהילה בימים לא פשוטים אלה. המחשבה הראשונה שלנו הייתה על דיירי משען והתקופה הלא פשוטה שעברתם. אני שמח שנעניתם להזמנתנו לחגוג את ט"ו באב, קצת לצאת וליהנות במסעדת VIVINO.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה