חדשות

הדואר בא היום

חדשות2 באוגוסט 2020    דקה אחת
0

אסנת אלקובי מאופקים מחלקת דואר בכל מזג אוויר

הדואר בא היום
מחלקת דואר בכל מזג אוויר. צילום: באדיבות דואר ישראל

כשכולנו  במזגן, בורחים מהחום הכבד, ישנם רבים שעובדים בחוץ בשמש הקופחת. אוסנת אלקובי מאופקים היא חלק ממערך הדוורים בעיר. אלקובי, עובדת כדוורת מזה 21 שנה ומספרת כי מדי יום היא אחראית על חלוקת דואר וחבילות בשכונת מישור הגפן בעיר , צועדת  קילומטרים רבים במהלך יום העבודה.

"אני אוהבת את עבודתי בשטח, שמחה לקום בבוקר ולצאת לעבודה, נהנית לעבוד במרחבים הפתוחים ,ללכת ברחובות, לפגוש אנשים ולתת שירות לתושבים שמאוד מעריכים את המאמצים שאנו משקיעים בכל תנאי מזג אויר" אומרת  אוסנת . "אמנם לא קל לעבוד בתנאי שרב כבדים ובשעת הבוקר נרשמו היום 35 מעלות, שותים הרבה מים  ומבצעים את החלוקה לתושבים. נחמד לעבוד באוויר הפתוח  ולבצע את העבודה בשמחה על הצד הטוב ביותר, לטובת תושבי אופקים "

אוסנת מוסיפה כי "גם בימים החמים אנחנו מקפידים להביא את החבילות והמכתבים לתושבי אופקים וכמובן לא שוכחים לשתות הרבה מים, להימרח בקרם הגנה ולעשות הפסקה להצטננות כמובן עם מסיכה על פי ההנחיות". אמנם לא קל לעבוד בתנאי שרב כבדים אבל הדוורים והדווריות עושים זאת באהבה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה