חדשות

אין מקום חנייה, אז חונים על המדרכה?

חדשות29 ביולי 2020    דקה אחת
0

אזרח שהחנה את רכבו על המדרכה ב-2 מקרים שונים הורשע לאחר שהתברר שלא רק הוא קיבל דוחות ושהוא יכול היה להחנות את רכבו בחניית מתחם מגוריו

אין מקום חנייה, אז חונים על המדרכה?
| צילום אילוסטרציה: עמותת "אור ירוק"

 

שופט בית המשפט לעניינים מקומיים בבאר שבע חיים פס, הרשיע באחרונה אזרח שהחנה את רכבו  על מדרכה.

ל"שבע" נמסר, שבכתב האישום שהוגש נגד הנהג, ציינה התביעה שהאזרח החנה את רכבו פעמיים על מדרכה ב-2 רחובות בעיר, וקיבל ברירות קנס, אותן בחר שלא לשלם, ולעמוד למשפט. הנהג טען להגנתו שאין לו מקום פנוי בקרבת מגוריו בו הוא יכול להחנות את רכבו, ושהפקחים פועלים באכיפה בררנית, והוא היחיד המקבל דוחות לעומת נהגים אחרים.

לדיון ההוכחות הגיע לבית המשפט עד מטעמו של הנאשם, שהיה אמור לתמוך בגרסתו ששער הכניסה למתחם המגורים נעול וכן לחזק את דבריו על אכיפה בררנית מצד הפקחים. בסרטון שהציג הנאשם התברר לבית המשפט ששער הכניסה  לחניה פועל, ובנוסף לכך העד מטעמו הפתיע כאשר גילה שגם הוא החנה את רכבו מספר פעמים על המדרכה, ובגין עבירות אלה קיבל 3 דוחות עבירה.

בהכרעת הדין כתב השופט פס, שלא קיימת מחלוקת עובדתית בנוגע ל-2 כתבי האישום הנדונים, בהם לא כופר הנאשם שהחנה את רכבו על המדרכה בהזדמנויות אלה, ולפי הרשימה שצירף הנאשם עצמו, נראה שהוא נוהג לחנות על המדרכה הסמוכה לבית מגוריו לעתים קרובות. השופט דחה על הסף את טענות הנאשם על האכיפה הבררנית לכאורה של הפקחים, ציין לטובה את העירייה ש'בדקה בציציות' את טענותיו, והדגיש שהרשות רשמה באותו יום 5 דוחות דומים לנהגים נוספים בגין אותה עבירה. הוא מתח ביקורת על הנאשם שטען שהוא היחיד המקבל דוחות בשל התנכלות נגדו כאשר כאמור גם העד מטעמו טען שגם קיבל מספר דוחות, וכאמור הרשיע את הנהג בעבירות המיוחסות לו ב-2 כתבי האישום שהגישה העירייה נגדו. גזר דינו יינתן במועד אחר.

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה