חדשות

יצאת מבידוד? כנס שוב

חדשות28 ביולי 2020    2 דקות
0

מה עושה עצמאי, המנהל עסק להפעלות ילדים, שנדרש להיכנס לבידוד פעמיים ברציפות בחודש החולף...

יצאת מבידוד? כנס שוב

שרון סבג ממיתר, הידוע כ"שרון עיפרון הקוסם", מנהל עסק להפעלות לילדים בכל הארץ, מתלונן על כך שב-3 השבועות האחרונים הוא נאלץ לשהות בבידוד פעמיים רצופות.

לדבריו, "ב-6.7 קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות עם האייקון של הקורונה, שהיה לידי חולה קורונה מאומת. אמרתי שאכנס לבידוד ונכנסתי, עשיתי בדיקה שיצאה שלילית, ברוך ה'. ואז, התחלתי לחקור את העניין, והתברר שבזמן שהייתי אמור להיות חולה קורונה מאומת הייתי בכלל בדרך הביתה מהחנות שלי, כאשר האוטו שלי חונה אולי 5 צעדים מהחנות, ולא פגשתי אף אדם בדרך אליו או כשירדתי ממנו בבית. כשדיברתי על כך עם המשרד, הם אמרו לי: 'לא, היה מאומת קורונה לידך ברשת 'שופרסל'. העניין הוא שהחנות שלי נמצאת 600, 700 מטרים מהסופר. אז, למה לא כל עובדי הסופר נכנסו לבידוד? אחרי מלחמות, הוציאו אותי החוצה ב-16 בחודש, אחרי 10 ימים בבידוד".

והוא ממשיך: "ואז, ב-19 בחודש, שלחו לי הודעה שהייתי ב-17 בחודש עם חולה קורונה מאומת שוב במיתר. ביררתי עוד פעם עם משרד הבריאות בעדכונים, וגיליתי שבכלל לא היה בקרבתי חולה מאומת. היה חולה כזה ב-16 בחודש בכלל ושוב ברשת שופרסל. הם התעקשו שאשאר בבידוד. עליתי לתוכנית הבוקר של אברי גלעד, כמי שהיה צריך להיות בבידוד פעמיים ברציפות. כתוצאה מ-2 הבידודים הכפויים האלה, ביטלתי הופעות של מסיבות סיום שהיו לי, והיו אמורים להכניס לי כ-20 אלף שקלים. כל יום הייתי מתקשר למשרד איזה 80 פעם, והיו אומרים לי: 'עוד הפעם אתה'? אמרתי להם שאני בכלל לא קשור לסופר, ומה שקרה זה שהחולים המאומתים רק עברו ליד החנות שלי, אולי בזמן שהייתי ליד הכספומט במרכז המסחרי שלנו. בסופו של דבר, ב-24 בחודש, אחרי תחנונים, התקשרו אליי בבוקר, ואמרו: 'טוב, סליחה, טעות, אתה חופשי'. ואז, טסתי לחנות שלי כדי לעבוד. זה מחדל ברמה שאתה לא יודע איך לתאר אותו. בגלל אותם בידודים, אין לי אפשרות כיום לשלם לספקים ולקייטנות של הילדים ובטח המשכנתא שלי בבנק גם תחזור, וכל יום אני בודק את הטלפון בלחץ ובלילות חולם שאני נכנס שוב לבידוד".

תגובת משרד הבריאות לא הועברה עד העברת הידיעה לפרסום.

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה