חדשות

מבצע הסברה למניעת קורונה

חדשות26 ביולי 2020    דקה אחת
0

עיריית באר שבע ופיקוד העורף יקיימו גם השבוע מבצע הסברה נרחב למניעת התפשטות הנגיף

מבצע הסברה למניעת קורונה
צילום: באדיבות עיריית באר שבע

עיריית באר שבע ופיקוד העורף במבצע הסברה נרחב למניעת התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת המאבק העירוני בגל השני של נגיף הקורונה, גם השבוע יתקיים מבצע הסברה נרחב נוסף ברחבי באר שבע.

צוותים של יחידת השיטור העירוני ביחד עם חיילי פיקוד העורף, סיירו ויסיירו היום ובמהלך השבוע הבא, במוקדים רבים ברחבי העיר בהם בין היתר: המרכז המטרופוליני, מתחמי קניות בילוי ופנאי, בנקים, דואר, בשוק עירוני, יחלקו חומרי הסברה ויחדדו את חשיבות השמירה על הנחיות משרד הבריאות.

יש לציין שבמהלך השבועות האחרונים, פועלת ותמשיך לפעול סיירת הסברה של אגף הפיקוח העירוני במהלכה מחלקים הפקחים דו"חות חיוביים לתושבים ללא מסכה, על מנת להטמיע את חשיבות השמירה על הנחיות משרד הבריאות זאת לצד פעולות אכיפה והסברה רבות נוספות שנעשות כל העת, בקרב הציבור הרחב ובעלי העסקים.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ': " שיתוף הפעולה של התושבים ויישום הנחיות משרד הבריאות הכרחי למניעת המשך התפשטות נגיף קורונה. הישמעו להנחיות. זה בידיים שלנו

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה