חדשות

קורסים היברדים ובדיקות קורונה בכניסה לקמפוס

חדשות23 ביולי 2020    דקה אחת
0

כך מתכננים באוניברסיטת בן גוריון לפתוח את השנה האקדמית

קורסים היברדים ובדיקות קורונה בכניסה לקמפוס
צילום: דני מכליס

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב נערכת לשנת לימודים תחת מגבלות הקורונה: קורסים היברידים ובדיקות קורונה בכניסה לקמפוס

הבוקר (חמישי) פרסמה הנהלת האוניברסיטה את מתווה הלימודים המתוכנן לשנה האקדמית הקרבה. בהודעה שהפיצה נכתב: "אנו רואים חשיבות גדולה בנוכחות הפיזית של הסטודנטים באוניברסיטה ובעיר באר שבע. אנו מעודדים סטודנטים להשתקע בעיר".  עוד הבהירו ראשי האוניברסיטה במכתב לסגל ולסטודנטים כי "אנו מוצאים חשיבות יתרה בהשקעת משאבים שיאפשרו חזרה של הסטודנטים לעיר ולקמפוס, תוך הקפדה על הנהלים ועשיית כל שביכולתנו למיגור המגיפה".

עיקרי מתווה הלימודים החדש:
• בדיקות קורונה בקמפוס – האוניברסיטה פועלת לקיום בדיקות קורונה בשערי הכניסה לקמפוס, המבוססות על פיתוחים חדשניים של האוניברסיטה. הבדיקה תאפשר לאוניברסיטה לזהות עלייה בהתפשטות הוירוס בזמן אמת בקמפוס ולהיערך בהתאם.
• קורסים פרונטליים מלאים – האוניברסיטה תקיים באופן פרונטלי קורסים בהם רשומים עד 20 סטודנטים.
• הוראה היברידית המשלבת טכנולוגיה חדשנית – בקורסים בהם רשומים יותר מ-20 סטודנטים, המרצה יעביר את השיעור בכיתה בנוכחות של עד 20 סטודנטים. שאר הסטודנטים בקורס יצטרפו לשיעור באמצעות הזום ויוכלו להשתתף בצורה פעילה בשיעור בזמן אמת בזכות עשרות מצלמות שידור חי שיותקנו ברחבי הקמפוס. ההרשמה לקורסים ההיברידיים תיעשה באמצעות אפליקציה ייעודית שמערך המחשוב של האוניברסיטה מפתח.
• הוראה מקוונת – קורסים שלא ניתן יהיה לקיימם באופן היברידי יתקיימו באופן מקוון באמצעות תוכנת זום. בכדי לשפר את איכות ההוראות המקוונת האוניברסיטה עורכת לסגל המרצים הדרכות בנושא.
• הפעילות המחקרית והכשרות מעשיות ימשיכו באופן פרונטלי- תוך הקפדה על הנהלים
• מרחבים ללימוד עצמי בקמפוס – יוגדרו מרחבים ללימוד עצמי מקוון עם שמירה על ריחוק פיזי כדי לאפשר למידה מקסימלית לסטודנטים שאין להם יכולת ללמוד מהבית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה