חדשות

נציגה דרומית במועצת התלמידים והנוער הארצית

חדשות16 ביולי 2020    דקה אחת
0

יובל גודקר שעולה לכיתה יב' במקיף רבין בבאר שבע, נבחרה לסגניות יושב ראש מועצת התלמידים והנוער

נציגה דרומית במועצת התלמידים והנוער הארצית
צילום: פרטי

יובל גודקר, תלמידת כיתה יא' ממקיף רבין בעיר נבחרה להיות סגנית יושב ראש מוצעת התלמידים והנוער הארצית. גודקר כיהנה בשנה האחרונה כיושבת ראש מועצת התלמידים והנוער בבאר שבע בנוסף להיות ראש מועצת התלמידים במחוז דרום ונציגה במועצה הארצית, "בשבוע שעבר היו בחירות של המועצה ונבחרתי לסגנית יושב ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית על ידי חברי המליאה מבתי ספר בכל הארץ".

גודקר מספרת על פעילות המועצה, "מועצת התלמידים והנוער הם הגוף הרשמי של בני הנוער בארץ, הם אלה שלמעשה מייצגים את התלמידים מול מקבלי ההחלטות ברמה העירונית, מחוזית וארצית. המועצה מקיימת כמה פעילויות כמו לדוגמה שבוע אהבה חינם, או כמו ההפגנה שהיתה השבוע נגד ההשבתה של תנועות הנוער. לפני שנתיים המועצה קידמה את פרויקט "דרום שחור", מחאה של בני נוער מקו העימות בדרום, משהו שהתחלנו פה בבאר שבע וקיבל גב מהמועצה הארצית. גם מחאת הטסטים היא מחאה שהגיעה מהמועצה. כל דבר שנוגע לנוער הוא תחת פעילות המועצה. מועצת התלמידים והנוער שולחת נציגים לוועדות החינוך, מגיעים, מדברים, משפיעים. השתתפנו בוועדה ואמרנו מה הנוער צריך, כדי שיידעו שצריכים להקשיב לנו . לא היינו מוכנים לוותר על הבגרויות.

גודקר מאמינה שגם לתלמידים יש כוח, "אני חושבת שיש לנו השפעה. גם אנחנו מפגינים מול הכנסת, כמו שקורה עכשיו עם מחאת הנוער. אני מאמינה שמקשיבים לנו כי אנחנו אלה שבאמת יודעים מה התלמידים והנוער רוצים ובעיקר צריכים".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה