חדשות

יש זוכה במרכז להקמת קרית המודיעין בליקית

חדשות13 ביולי 2020    דקה אחת
0

חברת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת קרית המודיעין בליקית

יש זוכה במרכז להקמת קרית המודיעין בליקית
צילום הדמיה : משרד הביטחון

מינהל מעבר צה"ל דרומה במשרד הביטחון הודיע הבוקר (שני), שחברת "שיכון ובינוי בע"מ" זכתה במכרז להקמת קריית המודיעין בצומת ליקית.

ל"שבע" נמסר, שבהודעה צוין שהחברה תממן, תתכנן, תקים, תתפעל ותתחזק את הקריה במשך 26 שנה, בעלות כוללת של בין 2.5 ל-3 מיליארד שקלים. לשלב האחרון של המכרז הגיעו 3 מועמדות: "אלקטרה ומנרב", "שפיר הנדסה" והחברה הזוכה. קריית המודיעין תשתרע על שטח כ-2,500 דונם, שעליהם ייבנו כ-350 אלף מ"ר. תהליך ההקמה אמור להימשך כ-4 שנים, והקריה צפויה להתאכלס ב-2026.

הד"ר אסתר לוצאטו יו"ר ועד הפעולה "ישראל למען הנגב" בירכה הבוקר את חברת "שיכון ובינוי" על זכייתה במכרז משרד הבטחון להקמת קריית המודיעין בליקית.

הד"ר לוצאטו אמרה : "זהו עוד שלב בדרך להגשמת החזון לחיזוק הנגב וחיזוק אמ"ן בהקמת קריית מודיעין חדישה ומודרנית בליקית שבנגב. אנו מקווים שבכך באה לסיומה סאגת העיכובים וגרירת הרגליים שגרמה לדחיה כה ממושכת בהשקת פרוייקט חשוב זה.

"מאחלים לחברת שיכון ובינוי הצלחה במשימה החשובה כל כך ומבטיחים לעמוד לצידה ולסייע בכל דרך להגשמת המשימה בהקדם האפשרי."

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה