חדשות

משרד הבריאות נגד רופאה מסורוקה ש"עודדה" הימנעות מבידוד

חדשות12 ביולי 2020    דקה אחת
0

במשרד הבריאות בוחנים את התנהלותה של פרופ' רותי שאקו לוי בעקבות פוסט שפרסמה אתמול . סורוקה : הבהירה שלא הייתה לה כל כוונה לקרוא לציבור לנהוג בניגוד להנחיות משרד הבריאות, ואף התנצלה על כך

משרד הבריאות נגד רופאה מסורוקה ש"עודדה" הימנעות מבידוד
כת. התאבדויות בסורוקה. יעקב בית החולים סורוקה צילום רחל דוד סורוקה

משרד הבריאות נגד רופאה מבית החולים סורוקה. פרופ' רותי שאקו לוי, רופאה בבית החולים סורוקה וראש איגוד הפתולוגים בישראל, פרסמה פוסט בפייסבוק, הפונה לקהל המתכוון להגיע להפגנה אמש  להשאיר את הטלפון בבית כדי להימנע מאיכון לנייד וכתוצאה להידרש להיכנס לבידוד של שבועיים. בעקבות כך הגיש ראש מטה שר הבריאות, קובי צורף, מכתב תלונה כנגד שאקו לוי לנציב קבילות הציבור במקצועות הרפואה. במכתב נכתב כי "במצב שרופאה מפרסמת בציבור מידע הנועד לסייע, לכאורה,  להתחמק מבידוד הוא בלתי מתקבל על הדעת"

מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה "שוחחנו הבוקר עם פרופסור שאקו לוי בעקבות הפוסט ששיתפה והיא הבהירה שלא הייתה לה כל כוונה לקרוא לציבור לנהוג בניגוד להנחיות משרד הבריאות, ואף התנצלה על כך.
מהיכרות עם הרופאה, שמשמשת גם כיו״ר איגוד הפתולוגים בישראל, אין לנו ספק במחויבות שלה לבריאות הציבור.   אנוקוראים לציבור להמשיך ולקיים במלואן את הנחיות משרד הבריאות"

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה