חדשות

עוד חוזר הניגון

חדשות6 ביולי 2020    דקה אחת
0

הקונסרבטוריון בערד פותח את שעריו מחדש

עוד חוזר הניגון
צילום: עירית קשת מור

 

מוסד חינוכי נוסף בערד זוכה לשיפוץ יסודי ולמהפך בחוויית הלימוד של ילדי העיר. הקונסרבטוריון העירוני, המוסד שהיה כמעט לארכאי ומוזנח, התעורר, התקשט והפך לאחד ממוסדות הציבור היפים ביותר בעיר. ההתחדשות של הקונסרבטוריון תוביל אותו להיות מרכז מצוינות למוסיקה לעשרות רבות של תלמידים שבוודאי ישמחו לבוא כעת בשעריו.

במרכז המצוינות המחודש הושקעו 3 מיליון שקלים, בעיצוב פנימי, בחדרי הלימוד, באולם הקונצרטים ובמבואה. האווירה העיצובית היא צבעונית ומודרנית, כפי שכל מערכת החינוך העירונית עברה מהפך. תקציב השיפוץ גויס ע"י עיריית ערד מחברי קהילת קק"ל ארה"ב, שתרמו ותורמים רבות לערד.

במסגרת אירועי החניכה של הקונסרבטוריון המשופץ התקיים השבוע אירוע זום מרגש בהובלת ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו, מנכ"לית החברה הכלכלית לערד, הילה צחי, שסייעה רבות לגיוס  התרומות ואון כהן מנהל הקונסרבטוריון לבין 150 אנשי קק"ל שהיו מעברו השני של האוקיינוס.  באירוע, שני נגנים צעירים, מערד ומארה"ב הנעימו את המפגש הדיגיטלי.  לפרויקט שיפוץ הקונסרבטוריון סייעו עוד שותפים והאירוע הבא יתקיים עם פדרציית גרייטר מטרווסט (Greater Metrowest) שגם היא תרמה לשיפוץ הנרחב.

ראוי לציין שההחלטה על חידוש מבנה הקונסרבטוריון הישן היא חלק ממדיניות ההתחדשות העירונית. בעירייה העדיפו ליצור מוסד ציבורי יפה ומודרני במרכזה של שכונה ותיקה, צמוד לבית הספר השכונתי, ובכך לתת לשכונה עוגן חברתי למשפחות צעירות.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה