חדשות

מדברים סביבה, עושים כלכלה

חדשות5 ביולי 2020    דקה אחת
0

ביקור ראשון ומוצלח של השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל במועצת נאות חובב, בראשות עו"ד גדי אלפסי

מדברים סביבה, עושים כלכלה
צילום: באדיבות נאות חובב

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, הגיעה באחרונה לביקור עבודה ראשון בפארק האקו תעשייתי נאות חובב.

ל"שבע" נמסר, שגמליאל שלוותה בצוות משרדה, התרשמה לטובה מהפעילות הענפה בפארק, ושמעה בנוסף על האתגרים של התעשייה בימים אלה, זאת מפי ראש מועצת נאות חובב, עו"ד גדי אלפסי. השניים שוחחו על תמיכת המשרד להגנת הסביבה בהקמת מרכז המבקרים ע"ש אלי הורביץ, בו במסגרת שיתוף הפעולה עם המועצה והמפעלים, יופקו תכנים ייחודיים בנושאי קיימות וסביבה ירוקה.

עו"ד אלפסי ציין את שיתופי הפעולה ההדוקים בין המשרד להגנת הסביבה הנהלת מחוז דרום ובין מועצת נאות חובב, המשמשת כרגולטור, בין השאר גם של החברה הממשלתית לשירותי איכות הסביבה. בשנים האחרונות, מניב שיתוף הפעולה בין הגופים תוצאות חיוביות, ותורם רבות לשיפור ההגנה על הסביבה. בסיום הביקור, הבטיחה השרה גמליאל ששיתוף הפעולה יימשך במלוא המרץ, לצורך קידום המשך תנופת הפיתוח בשטח המועצה. כמו כן, התחייבה גמליאל להגיע לסיור לימודים מיוחד במועצת נאות חובב ובמפעליה, כבר במהלך החודשים הקרובים.

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה