חדשות

ציפורה חלפון דורשת פיקוח על מחירי המסכות

חדשות25 ביוני 2020    דקה אחת
0

הפעילה החברתית פנתה הבוקר במכתב אל שר הרווחה לפיקוח על מחירי המסכות

ציפורה חלפון דורשת פיקוח על מחירי המסכות
צילום: אלבום אישי

ציפורה חלפון שידועה במאבקים החברתיים שלה החליטה לצאת למאבק נוסף, וזה על מחירי המסכות. עם התגברות ההדבקה באוכלוסייה וההבנה כל החשיבות בחבישת מסכות, פנתה חלפון אל שר הרווחהה איציק שמולי לפיקוח על מחירי המסכות

כך היא כתבה, "פונה אליך באופן אישי בתופעת שניתקלתי בה בחודש האחרון. אני מקבלת  ביום אינספור פניות של משפחות במצוקה.של חיילים בודדים.קשישים ועוד.

אני וחבריי המתנדבים משתדלים לתת מענה לכולם.לא תמיד מצליחים.

בחודש האחרון רוב הפניות בנוגע לרכישת מסכות בעיקר משפחות מרובות ילדים.משפחות חרדיות.משפחות מהמגזר הבדואי
או קשישים שיוצאים למרפאות או טיפולים.

כולם מדברים על חבישת מסכות. למשפחה בת שישה נפשות זה עולה בערך 400 ש"ח לחודש במידה והילדים לא יצאו למתנס או ההורים לקניות.
כי אם כן זה יוצא 600 ש"ח ויותר (בערך 20 שח ליום)

מדוע אין פיקוח על מחירי המסכות, ואין מחיר מינימום. ברשת "רמי לוי " מסכה עולה 0.70 ש"ח, ואילו ברשת "שופרסל " היא עולה 2 ש"ח!
שלא נדבר על רשתות אחרות שם הגדילו לעשות ומסכה עולה 2.5 ש"ח ומספרים לי שזה בהנחה.

אם הממשלה רוצה שהאזרחים יחבשו מסכות היא חייבת לעזור להם, ואפילו לחלק מסכות לשכבות מצוקה. ואם שוטר רואה אזרח ללא מסכה – שייתן לו מסכה, ורק אם הלה יסרב, יקבל קנס.

מדוע המדינה לא עוזרת לאותם משפחות שמתקשות!למשפחות חרדיות מרובות ילדים ישנם אנשים שקופים.חסרי אונים שלא מצליחים לרכוש את זה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה