חדשות

יאיר שושן רגיל לתת, הפעם הוא מבקש דבר אחד

חדשות24 ביוני 2020    3 דקות
1

יאיר שושן, אחד הפעילים החברתיים המוכרים בבאר שבע רוצה להגדיל את מספר העוקבים שלו על מנת לייצר תנועה גדולה של מתנדבים. לא תעזרו לו?

יאיר שושן רגיל לתת, הפעם הוא מבקש דבר אחד
צילום: אבי אוחנה

על פעילותו הברוכה של יו"ר ארגון "נאיר" בבאר שבע יאיר שושן, סיפרנו לכם כבר לא מעט. בימים אלה, יוצא שושן ביוזמה חדשה ומעניינת: לצבור כמה שיותר עוקבים, במטרה לתגבר את פעילות הארגון בראשו הוא עומד. והנה הפוסט שהעלה, באחרונה. לא נגענו (כמעט)…

"לפוסט הממומן הזה יש מטרה אחת שתעקבו_אחרי הדף_שלי. ולא, אני לא כוכב ריאליטי חדש או סלב שעדיין לא יצא לכם להכיר. אז, למה שתעקבו, אתם שואלים??? פשוט, כדי שאצליח לסייע ליותר משפחות נזקקות, ליותר קשישים וליותר חולים.

"נעים מאוד, שמי יאיר שושן, יו"ר ארגון 'נאיר', ארגון שהוא ללא מטרות רווח, ללא עובדים ומשכורות, ללא משרדים וללא הוצאות פרסום (המימון כאן זה מכספי האישי). האסטרטגיה שלי היא לעשות הכל דרך הרשתות החברתיות, כי אני מאמין שכספי התרומות נועדו ללכת למטרה עצמה ולא להוצאות מסביב. ברוך ה', יש לי כבר מאות מתנדבים, אלפי עוקבים, ולמען האמת לכל אחד מהעוקבים בהחלט יש כוונת רווח; הרווח שלהם זה הידיעה שהם שותפים לדברים באמת טובים וטהורים שנעשים בבאר שבע ומסביב לה למען השכבות החלשות שפחות מצליחות לדאוג לעצמן.

"מטרתי יחד איתם, ואני מקווה שגם איתכם (העוקבים החדשים שלי) היא ליצור כמה שיותר הארות חשובות בפינות חשוכות. אני פעיל חברתי בבאר שבע כבר כמעט 10 שנים, אך את הארגון הקמתי בסך הכל לפני שנה בדיוק. בצניעות זהירה, אפשר לומר שבזמן כה קצר הספקתי לעשות עם כל העוקבים שלי די המון.

* 60 משפחות נזקקות מקבלות סיוע כל סופ"ש, ובחגים זה מגיע לכמה מאות.

* הפקנו ערבי התרמה לחולים.

* שיפצנו בתים לעריריים ולאנשים שביתם נשרף.

* איתרנו מקומות עבודה למחוסרי תעסוקה.

* יצרנו קמפיינים מוצלחים של גיוסי המונים.

* בנינו מנגנון מדהים למען קשישים בתקופת הקורונה.

* רכשנו אביזרים ותרופות לחולים.

* העברנו ריהוט יד שנייה במצב מכובד לבתים של נזקקים.

** ועוד הרבה פרויקטים קטנים.

"הרבה מעל חצי מיליון שקלים גויס, והכל הוקדש לאותם הפרויקטים שצוינו למעלה. חשוב לציין שהארגון הינו תחת עמותה רשומה, וכל תרומה מוכרת במס וברשם העמותות. לצערי, הפניות הולכות וגוברות, ואני נאלץ לדלג ולבחור את המקרים היותר דחופים, ומטרתי בשנה הקרובה להצליח להיענות לכל פנייה מוצדקת מבלי בירוקרטיה, עיכובים או סינונים. אני מאמין שאצליח במטרה, כשיהיו לי הרבה יותר עוקבים וחשיפה יותר גדולה. מעולם לא פניתי לעוקבים שלי בפנייה לתרומה כלשהי בהודעה אישית, משום שאני לא מרגיש עם זה בנוח; אני מעלה פוסט על הפרויקט העכשווי, והם מחליטים בינם לבין עצמם אם הם רוצים להתעלם, לתרום או רק לשתף (תאמינו לי שזה עושה את העבודה). בקרוב, אני עולה עם קמפיין גיוס תרומות חדש, שכל הכסף כולו נועד לרכישת אביזרים וסיוע לילדים קטנים עם מוגבלויות ותסמונת.

"אז, אם קראתם עד כה, אני בטוח שהבנתם למה כל כך חשוב לי שתעקבו. עבורכם זו עוד לחיצה פשוטה על ה'לייק', אך עבורי זה עוד צעד קטן לעבר החזון להצליח לסייע לכמה שיותר אנשים. אז, זהו. זה הרגע שלכם ללחוץ על העוקב שיצרף אתכם לדבר הטהור הזה"

https://www.facebook.com/pg/yairshushann/posts/

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • גדי

    .תרמו עשירית ממשכור עם כדי שלא יהיו עניים עוד