חדשות

נעצר חשוד בעבירות מין בקטין

חדשות21 ביוני 2020    דקה אחת
0

גבר בן 47 נעצר בחשד לעבירות מין בקטין בן 16

נעצר חשוד בעבירות מין בקטין
צילום אילוסטרציה: אדי ישראל

בשבוע שעבר נפתחה במשטרת ישראל חקירה בחשד לביצוע עבירות מין בקטין כבן 16, לאחר שזה התייצב בתחנת המשטרה עם אמו. עפ"י החשד קטין התקשר לחברו ולטלפון ענה אביו אשר החל לנהל עם הקטין שיחות בעלות אופי מיני ואף הזמין אותו לפגישה. הקטין הגיע לפגישה בגג בניין והקליט את החשוד. עם מעצרו של החשוד עלה כי הפר צו פיקוח לפי חוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. מעצרו של החשוד, בן 47 תושב עיר במערב הנגב, הוארך מעת לעת והיום עם תם מלאכת החקירה שנוהלה בתחנת נתיבות צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניצול פגיעותם של קטינים ועם קבלת הדיווח פעלה המשטרה למעצרו של החשוד. אנו פונים לציבור ההורים, בפרט בימים אלו, לגלות מעורבות הורית מוגברת תוך קשב למרחב הרשתי בו מצויים הילדים", נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה