חדשות

פוענח רצח תושב אופקים

חדשות21 ביוני 2020    דקה אחת
0

חודשיים אחרי. פוענח הרצח על ידי היחידה המרכזית מרחב נגב

פוענח רצח תושב אופקים

 

בתאריך 13.4 סמוך לשעה 20:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות שמיעת ירי ברח' עולי הגרדום באופקים.

שוטרים אשר הגיעו למקום פתחו בתחקור האירוע, סריקות ובאיסוף ממצאים, במקביל לטיפול רפואי שהוענק לגבר בן 35 אשר היה במקום ונקבע מותו בידי הצוות הרפואי.

בתם הערכת מצב שנערכה בידי מפקד מרחב נגב, תת ניצב יאיר חצרוני, הוטלה חקירת המקרה על היחידה המרכזית מרחב נגב.

עם התפתחות החקירה נודעה זהותם של ארבעה חשודים, תושבי אופקים כבני 20, אשר נעצרו בתאריך 26.4 והובאו בפני שופט. מעצרם של שלושה מהם הוארך מעת לעת.

בתאריך 5.5 נעצר חשוד נוסף, תושב אופקים בן 21, מעצרו הוארך מעת לעת והוא שוחרר בתם כ-30 ימי מעצר.

צוות החקירה המשיך בחקירתו תוך גילוי נחישות וחתירה לחקר האמת ובעוד שאר החשודים נתונים תחת מעצר, נעצר אותו החשוד פעם נוספת בתאריך 14.6 (11 ימים לאחר שחרורו).

מהלך החקירה עלה בידי צוות החקירה לגבש את תמונת האירוע ממנה עלה כי המנוח שב לביתו, יצא החוצה לרכבו, אז עפ"י החשד הגיחו לעברו מן המארב שניים מהחשודים ואחד מהם, תושב אופקים בן 21, ירה לעברו ארבע יריות, אחת מהן הייתה קטלנית וגרמה למותו. שני החשודים נמלטו מהמקום והסתייעו בשני החשודים הנוספים שנעצרו.

נוכח מורכבותה של החקירה וריבוי המעורבים עד למועד זה היום, מעצרם של החשודים הוארך סה"כ למשך 57 ימים מתוכם 7 הארכות מעצר באישור מיוחד של היועמ"ש לממשלה.

עם תם מלאכת החקירה וחתירתם הנחושה של שוטרי היחידה המרכזית מרחב נגב לחקר האמת, צפויה היום פרקליטות דרום להגיש כנגד החשודים המעורבים כתב אישום.

במשטרה סיפרו כי נחישותם של השוטרים לחקר האמת ודבקותם המקצועית הביאה בסופו של יום להרחקת החשודים המעורבים מהמרחב הציבורי ולחיזוק הבטחון האישי

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה