חדשות

מועצת העיר באר שבע אישרה לא להעלות את הארנונה לשנת 2021

חדשות17 ביוני 2020    דקה אחת
0

המועצה אישרה פה אחד את צו הארנונה לשנת 2021

מועצת העיר באר שבע אישרה לא להעלות את הארנונה לשנת 2021
רוביק דנילוביץ' | צילום: אושר בן שטרית

מועצת העיר באר שבע אישרה הערב פה אחד את צו הארנונה לשנת 2021 – ללא עליה בתעריפי הארנונה, גם לא את המדד והתוספות השונות שהיו עולים באופן קבוע.
ראש העיר רוביק דנילוביץ׳,שנמצא בבידוד והיה נוכח בישיבה דרך הטלפון, אמר  לחברי מועצת העיר בדיון בנושא הארנונה: "בשעה כל כך קשה לכולנו, כאשר עסקים קורסים ותושבים מאבדים את פרנסתם, אסור להעלות את הארנונה, גם לא את המדד והתוספות השונות שהיו מחוייבים עד היום. למרות שגם עיריית באר שבע סופגת מכה כלכלית קשה ונוצר גרעון תקציבי גדול, זה הזמן לגלות רגישות והזדהות. קשה לכולנו וכמו שאנחנו יחד בימים טובים, כך נהיה מלוכדים בימים קשים! ניתן דוגמה אישית, נצטמצם, נהדק את החגורה ונוותר על חלק מהדברים."

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה