חדשות

סיגריה בשווי 1000 שקלים

חדשות11 ביוני 2020    דקה אחת
0

קנס של אלף שקלים הוטל על נהג אוטובוס שהורשע בעישון בניגוד לחוק במתחם התחנה המרכזית בבאר שבע

סיגריה בשווי 1000 שקלים
צילום: ingimage

 

שופט בית המשפט לעניינים מקומיים בבאר שבע חיים פס, גזר באחרונה על נהג אוטובוס שעישן סיגריה במתחם התחנה המרכזית בעיר קנס בסך אלף שקלים.

ל"שבע" נמסר, שהנהג של אחת מחברות האוטובוסים נצפה בתוך רציף התחנה כשבידו סגריה. כאשר הבחין בצוות הפיקוח העירוני, השליך נהג האוטובוס את הסיגריה מידו בעודה בוערת. לטענת הנהג, שסירב להזדהות בפני הפקחים, הוא לא עישן, והחזיק גליל נייר ובקבוק מים, ולא סיגריה. נגד הנהג הוגש כתב אישום, המייחס לו ביצוע עבירה על חוק מניעת עישון במקומות ציבוריים.

בדיון שנערך בפני השופט פס (בו ייצגה את העירייה עו"ד חן דומר-אסולין\ יועצת משפטית ותובעת עירונית), טען הנאשם שהוא אכן מעשן. אולם, באותו זמן הוא לא החזיק סיגריה בידו. השופט הדגיש בפסק דינו, שמתוך התמונה שהוצגה בפניו נראית סיגריה בוערת, כפי שאמר פקח העירייה בעדותו. "סוף דבר, אני קובע שהמאשימה הצליחה להוכיח ברמת הוודאות הנדרשת בפלילים את המיוחס לנאשם בכתב האישום, ואני מרשיע אותו במיוחס לו בכתב האישום", קבע השופט פס, שכאמור הטיל על הנהג קנס של אלף שקלים.

מנהל אגף הפיקוח העירוני בני מגרלשווילי, ציין לשבח את הפקח (שעשה את עבודתו נאמנה לצורך הגנה על שמירת בריאות הציבור) ואת התובעת העירונית, שלא איפשרו לנהג הנאשם לצאת ללא עונש בגין העבירה שביצע לה התכחש.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה