חדשות

"עומדים בפקק מיותר"

חדשות9 ביוני 2020    דקה אחת
0

כבר למעלה מחודש שהכנסה הצפונית ליישוב עומר נסגרה לכלי רכב בשעות הבוקר. לצד המחמאות על המהלך, תושבים טוענים כי צריכה לתת להם האפשרות להיכנס ליישוב ולא לעמוד בפקק

"עומדים בפקק מיותר"

ביישוב עומר החליטו בחודש האחרון לסגור את הכניסה הצפונית ליישוב לרכבים בשעות הבוקר העמוסות בכבישים. לצד מחמאות מתושבי המועצה על הקלה בפקקים בתוך היישוב וביציאה ממנו, עלו גם טענות נגד סגירת הכניסה הצפונית גם לתושבי המועצה, "שעות הבוקר הן השעות הכי עמוסות בכביש לכיוון באר שבע וגם מבאר שבע צפונה" סיפר אחד התושבים," בשנים האחרונות לא מעט ניסו 'לקצר' את הפקק דרך היישוב ונכנסו דרך הכניסה הצפונית וגרמו לפקקים גדולים. הסגירה הזו באמת הורידה את הפקקים אבל יצרה בעיה אחרת. מי שרוצה להיכנס ליישוב בחזרה בשעות הבוקר דרך הכניסה הצפונית נאלץ לעמוד בפקק כדי להיכנס בכניסה השנייה. מדוע לא לאפשר לתושבי עומר להיכנס חזרה ליישוב".

תושב אחר סיפר, "אני מסיע כל בוקר פועלים לאזור מיתר. כשאני חוזר אני צריך לעמוד את כל הפקק כדי להיכנס בכניסה הדרומית. אני מבין ואפילו תומך במהלך שנעשה שבאמת מצמצם את התנועה בתוך היישוב וגם הילדים חוצים במעברי חציה ללא חשש. אבל יש כבר שומר בכניסה הצפונית, מה הבעיה שיבדוק ת.ז ויכניס את מי שתושב עומר. מי שתושב, מי שיש לו אישור שייכנס".

ממועצת עומר נמסר בתגובה כי, "לפני כחודש נסגרה הכניסה הצפונית לכלי רכב  בין 7:30 ל-9:30 בגלל כניסת משאיות וכלי רכב רבים מהר חברון, שיצרה סכנת נפשות בעיקר לתלמידים.  באישור המשטרה, נסגרה הכניסה באותן שעות, כאשר תושבי עומר יכולים לנסוע עוד 500 מטר, ולהיכנס ליישוב בבטחה".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה