חדשות

גאווה ארצית תוצרת באר שבע

חדשות1 ביוני 2020    דקה אחת
0

אורי שגב מבאר שבע זכתה בפרס ון ליר לעבודות גמר מצטיינות במדעי הרוח לשנת תש"ף

גאווה ארצית תוצרת באר שבע
אורי שגב. צילום: אלבום אישי

 

 

אורי שגב, תלמידת מגמת ספרות בבית החינוך במדעי הרוח לתלמידי תיכון באוניברסיטת בן גוריון, תלמידת כיתה יב' במקיף א' בבאר שבע, זכתה בפרס ון ליר לעבודות מצטיינות במדעי הרוח לשנת תש"ף.

 

שגב זכתה בפרס מבין עשרות מתמודדים על עבודתה בנושא "קוויריות וא-בינאריות מגדרית בסונטות של שייקספיר: ניתוח פוקיאני של היסטוריית ההתקבלות".

 

פרס ון ליר מוענק במטרה לקדם את מדעי הרוח בקרב הדור הצעיר ופיתוח חשיבה ביקורתית אצל התלמידים הנגזרת מכתיבת עבודת גמר מורכבת כל כך.

 

את הפרס תקבל שגב בטקס חגיגי שיתקיים בירושלים ב- 14/6. קודם לכן הוזמנה אורי לקבלת פנים ושיחה עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בבית הנשיא. במסגרת הביקור

תציג שגב את עבודתה לנשיא המדינה.

 

מ"מ וסגנית ראש העיר באר שבע, מחזיקת תיק החינוך, ד"ר חפצי זוהר:"  אנו מעודדים את תלמידנו למיצוי כישרונותיהם בכל תחומי המדע והדעת. לשמחתנו המצוינות הערכית והפדגוגית אליה מכוונים מוסדות החינוך מניבה פירותיה."

זוהר הוסיפה וציינה: " העיר באר שבע גאה. בהמשך לקידום מדעי הטבע העיר באר שבע רואה חשיבות עליונה בקידומם של מדעי הרוח. החברה זקוקה גם לאנשי רוח מצוינים שיובילו אותה.

ברכות לאורי ולצוות החינוכי על ההישג המרשים. זכייתה של אורי היא אבן דרך נוספת במסע החשוב לחיזוקם של מדעי הרוח".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה