חדשות

עוד צעד לקראת פתיחת המסעדות ובתי הקפה

חדשות19 במאי 2020    דקה אחת
0

עיריית באר שבע יצאה בשורת הקלות למסעדות ובתי הקפה לקראת פתיחה מחודשת

עוד צעד לקראת פתיחת המסעדות ובתי הקפה

במסגרת המאמצים לסייע ולהקל על בתי העסק בימים אלה, אישרה הועדה המקומית לתכנון ובניה תיקון למסמך מדיניות האכיפה לפיו, לא תתבצע אכיפה בגין אי פירוק סגירת החורף ("סגירה עונתית"), שביצעו בתי עסק באישור העירייה וזאת עד ליום 30.10.2020.

החלטה זו מצטרפת למספר הקלות וצעדים נוספים לבתי עסק מתחום המסעדות, בתי הקפה והבילוי, לקראת החזרה הצפויה לפעילות תחת מגבלות משרד הבריאות ו"התו הסגול".

"העירייה תסייע במתן פתרונות לבתי העסק על מנת שיוכלו לעמוד בתנאים שנקבעו ועל מנת לאפשר פתיחתם. לצורך כך, יוכלו בתי עסק לפנות בבקשה להרחיב את השטח במרחב הציבורי בו מוצבים כסאות ושולחנות (על מנת שיעמדו במגבלת 2 המטרים). אמר ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' והוסיף: העירייה תבחן כל בקשה ותסייע ככל האפשר. אנחנו תומכים בהחזרת הפעילות המלאה של המסעדות, בתי הקפה ומקומות הבילוי, תחת הגבלות התו הסגול והנחיות משרד הבריאות ונסייע ככל האפשר לעסקים אלה לעבור את המשבר"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה