חדשות

ממרח תמרים במקום ארוחה חמה

חדשות17 במאי 2020    דקה אחת
0

ילדי החטיבה הצעירה בבית הספר רמות נאלצו לאכול כריך במקום ארוחת צהריים. חברת כיוונים : מתנצלים בפני ההורים

ממרח תמרים במקום ארוחה חמה
צילום אילוסטרציה: ingimage

הלימודים אמנם חזרו לשגרה מלאה אבל הבלבול בחזרה הביא איתו גם כמה טעויות לא נעימות. דניאלה, אמא לילדה בגן חובה בבית הספר רמות בבאר שבע, הופתעה לגלות בקבוצת הווטסאפ של הגן שמרבית ילדי הגן לא קיבלו ארוחה חמה במסגרת הצהרון בחטיבה הצעירה בבית הספר. דניאלה סיפרה כי, "אספתי את הילדה יותר מוקדם כי לקחתי את אחיה לבדיקה. כשחזרנו הבנתי דרך קבוצת הווטסאפ שחלק מהילדים לא קיבלו ארוחה חמה. אחת האימהות שאלה אם עוד ילדים לא אכלו. שאלתי את הילדה שלי והסתבר שהיא לא אכלה ארוחת צהריים פשוט כי לא היה" סיפרה.

דניאלה הוסיפה כי במקום ארוחת צהריים, הוצע לילדה כריך עם ממרח תמרים, "כנראה שמה שקרה שהביאו קודם לילדי כיתה א' וב' ולא נשאר לילדי הגן. רק 6,7 אכלו ארוחה והשאר לא. הציעו להם כריך עם ממרח תמרים. ילדים נשארו כמה שעות, ללא אוכל, בחום הזה. כשפנינו לרכזת התשובה הייתה שזה לא רק אצלנו, זה עוד גנים באזור".

מחברת כיוונים נמסר "ביום הראשון לפעילות בצהרונים, לאחר כחודשיים בהם לא התקיימה הפעילות בעקבות התפרצות הקורונה, אירעה תקלה בכמות המזון שהוזמנה וכתוצאה מכך, היה פער בין כמות הילדים שהגיעו לצהרון לבין כמות המנות שהוזמנה. עקב כך, הצוותים ארגנו מזון חלופי עבור הילדים. אנו מתנצלים בפני ההורים והילדים על התקלה החריגה ומובן כי נערכנו לקראת מחר לגידול בכמות המנות".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה