חדשות

נשקים, כוונות ותחמושת. זה השלל שתפסה המשטרה

חדשות17 במאי 2020    דקה אחת
0

האמל"ח נתפס בפעילות משטרתית במתחם בית בשגב שלום

נשקים, כוונות ותחמושת. זה השלל שתפסה המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משטרת ישראל נעצרו 4 חשודים בהחזקת אמל"ח בניגוד לחוק. מתחילת שנת 2020 אותרו ונתפסו במרחב נגב 195 פריטי אמל"ח שהוחזקו בניגוד לחוק.

בפעילות שוטרים מתחנת ערוער בשיתוף יחידת יואב , יס"מ נגב ויחידת כלבנים דרום בוצע חיפוש במתחם בית ביישוב שגב שלום. במהלך החיפוש אותרו ונתפסו פריטי אמל"ח רבים אשר עפ"י החשד הוחזקו בניגוד לחוק:

1. נשק ארוך M16
2. אקדח פולימרי 9 מ"מ + מחסנית מלאה בתחמושת.
3. מספר מחסניות M16 מלאות בתחמושת
4. קת M16
5. כוונת טריג'יקון
6.כוונת מפרו
7. סמן לייזר
8. נשק ארוך M16 + מחסנית מלאה. בתחמושת.
9. ברוס תחמושת
10. 6 קופסאות תחמושת של 9 מ"מ ו – 3 קופסאות 0.22 מ"מ + מחסנית מלאה.

עם תום החיפוש נעצרו 4 חשודים בהחזקת האמל"ח. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה החזקת אמצעי לחימה בניגוד לחוק ופועלת לאיתורם, תפיסתם והרחקת המעורבים מהמרחב הציבורי. פעילות זו כמו גם מגוון פעילויות אחרות נערכה למען בטחון ושלום הציבור הנורמטיבי שומר החוק", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה