חדשות

עושים זום לתעשיינים

חדשות17 במאי 2020    דקה אחת
0

מרחב דרום של התאחדות התעשיינים חוזר לשגרה עם פלטפורמות מקצועיות מקוונות

עושים זום לתעשיינים
אביב חצבני. צילום: יחסי ציבור

מעל ארבע שנים שהתאחדות התעשיינים בדרום מפעילה באופן שבועי קהילות מקצועיות עבור חברות התעשייה בדרום. בשנה האחרונה השתתפו אלפי תעשיינים במפגשים מתוך 350 חברות תעשייה מאשדוד ועד אילת. בין הקהילות המקצועיות המובילות : משאבי אנוש, מנהלי איכות, מנהלי כספים ופורום מנכ"לים. בנוסף, מרחב דרום מקיים בשגרה שיתופי פעולה רבים עם גופים אסטרטגים ורשויות באזור כמו מכללת סמי שמעון, הרשות לפיתוח הנגב, מכללת ספיר ואשכול נגב מזרחי ומערבי.

משבר הקורונה תפס את התעשייה בשיא פריחתה, רגע לפני חג הפסח. בחודשיים האחרונים התאחדות התעשיינים ריכזה את כל מרצה לסייע לתעשיינים באתגרים הרבים שנתקלו בהם והיו זמינים עבור התעשיינים 24/7 דרך חדר המצב המיוחד שפתחה התאחדות התעשיינים. עכשיו, עם התחלת החזרה לשגרה אביב חצבני מנהל המרחב הודיע כי הוא פותח מחדש את הפלטפורמות המקצועיות שיתקיימו בעזרת תוכנת זום.  בשבוע האחרון, השתתפו במפגשים המקוונים מעל 300 תעשיינים מכל אזור הדרום.

אביב חצבני מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים "הקהילות המקצועיות שלנו משולבות ממידע מקצועי ומלמידת עמיתים, זה בנוסף לפלטפורמות הדיון ברשתות החברתיות. בשבועיים האחרונים שהתחלנו לראות הקלה בהנחיות קיבלתי עשרות פניות מתעשיינים שביקשו להחיות מחדש את המפגשים המקצועיים. מכיוון שעוד מוקדם לקבץ עשרות תעשיינים בחדר אחד החלטנו על קיום המפגשים בצורה מקוונת על מנת להמשיך ולתת מענה מקצועי לחברות התעשייה הדרומיות.

התעשיין אמיר הדס, יו"ר המרחב ומנכ"ל מפעל ת.מ.צ מסר " ההיענות למפגשים היא עצומה ואני מבין כמה התעשיינים צמאים לידע וללמידה מהעמיתים שלהם. כולי תקווה שבקרוב נחזור לשגרת פעילות מלאה ונוכל להסתכל אחד לשני בעיניים – אבל בינתיים מצאנו פתרון שעובד לכולם"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה