חדשות

רכבת ישראל שדרגה את תחנות באר שבע

חדשות14 במאי 2020    דקה אחת
0

מחכים לנוסעים–רכבת ישראל ניצלה את הפסקת תנועת הרכבות לשדרוג תחנות רכבת ביניהן תחנות באר שבע

רכבת ישראל שדרגה את תחנות באר שבע
צילום: באדיבות רכבת ישראל

לצד האצת פרויקטי תשתית, תחזוקת המסילות וקרונות הרכבת, ניצלה רכבת ישראל את השבועות בהם הופסקה תנועת הרכבות לשדרוג התחנות ברחבי הארץ, ביניהן תחנות באר שבע צפון אוניברסיטה, ובאר שבע מרכז.

עבודות אלה שנאמדות למעלה מ-15 מיליון שקלים, תוכננו להתבצע במהלך השנים הקרובות, והואצו משמעותית בהתאם להנחייתו של מנכ"ל הרכבת, מיכאל (מיכה) מייקנסר, עם תחילת משבר הקורונה והפסקת שירות הרכבות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בתחנות באר שבע מרכז ובאר שבע צפון האוניברסיטה – בהן נוסעים למעלה מ-125 אלף נוסעים בממוצע מידי חודש, בוצעו עבודות צביעה נרחבות, ושודרגו מערכות בטיחות האש.
בתחנת ב"ש צפון האוניברסיטה- אף הוקמו תאי שירותים נוספים בקומת הרציפים ושודרגו השירותים הקיימים בקומת הכניסה לרווחת הנוסעים. בנוסף, שיפרו את הנגישות לבעלי מוגבלויות, היקף השיפוץ בתחנות נעמד בכ-2 מליון שקלים.

כל זאת לצד עבודות תשתית ופיתוח להוספת רציף חמישי בתחנת ב"ש מרכז, אשר יאפשר הגדלת תדירות הרכבות בתחנה בעתיד

מנכ"ל הרכבת מיכאל (מיכה) מייקסנר ציין: "אנו נערכים לפתיחת התחנות וחידושה ההדרגתי של תנועת הרכבות, וממתינים לקבלת האישורים לכך ממשרד הבריאות.

לצד האצת פרויקטים נרחבים בתחום תשתיות המסילה, חישמול וצי הנייד, ניצלנו את התקופה האחרונה לביצוע שיפוצים ושדרוגים בתחנות כך שהציבור ייהנה משירות מתקדם ואיכותי יותר עם החזרה ההדרגתית לשגרה.

זו ההזדמנות להזכיר לנוסעינו כי כללי הריחוק החברתי תקפים גם ברכבת, עטיית מסיכה, שמירת מרחק בקרונות ברציפים, שמירה על היגיינה והימנעות מנסיעה במקרה של תסמיני מחלה."

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה