חדשות

רכב התדרדר לתהום סמוך למצדה

חדשות13 במאי 2020    דקה אחת
0

מד"א מדווחים כי חילצו מהרכב אדם אחד אשר נקבע מותו

רכב התדרדר לתהום סמוך למצדה
צילום אילוסטרציה: דוברות מד"א

בשעה 16:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהדרדר לתהום בכביש 3199 סמוך למצדה. פראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בשנות ה 40 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א בוריס מנטו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהדרדר עשרות מטרים בתהום כשאין גישה אליו מחלקו העליון של הכביש. הגענו עם הניידת טיפול נמרץ למרגלות הכביש ומשם המשכנו רגלית עם ציוד רפואי עד שהגענו לרכב. הפצוע היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה