חדשות

עוד בשורה להורים : החל ממחר הצהרונים בבאר שבע נפתחים

חדשות12 במאי 2020    דקה אחת
0

החל ממחר ילדי הגנים וכיתות א' וב' יחזרו לצהרונים עד השעה 16:00

עוד בשורה להורים : החל ממחר הצהרונים בבאר שבע נפתחים
צילום אילוסטרציה: ingimage

הצהרונים בגני הילדים, בחטיבות הצעירות ובכיתות א'-ב' בבאר שבע ישובו לפעילות החל ממחר, יום רביעי (13.5).

על פי ההחלטה לפתיחת הצהרונים מחדש,הם יפעלו לפי חלוקת הקבוצות של הבוקר (קפסולות) עד לשעה 16:00, זאת על פי המתווה ובכפוף להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות. בעיריית באר שבע מדגישים כי ליום זה קדמה היערכות משמעותית במוסדות החינוך בבאר שבע שכללה, בין היתר, פעולות חיטוי וניקיון יסודי, הפרדה בין הציוד, פינות הישיבה והמשחקים, הצבת עמדות חיטוי ותליית שלטי הסברה על חשיבות השמירה על ההנחיות וההיגיינה האישית. הצהרונים, הן בגנים והן בבתי הספר, כוללים גם הזנה (ארוחת צהריים) במנה אישית לכל ילד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.   בשל השינוי באופן חלוקת הילדים לכיתות (הקפסולות, מטעמי בריאות והנחיות הקורונה) ותנאי הקול הקורא של משרד החינוך להפעלה, יתכנו שינויים בימים הראשונים.
לטובת ההורים יעמוד מוקד מידע מיוחד שיתן מענה לכל שאלה: 086290069, tel@kivunim7.co.il

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה