חדשות

הקמת קרית המודיעין כמנוע צמיחה כלכלי הוא צו השעה בעת הזו

חדשות12 במאי 2020    דקה אחת
0

כך כתב ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' במכתב לראש הממשלה ולשרי הביטחון והאוצר המיועדים

הקמת קרית המודיעין כמנוע צמיחה כלכלי הוא צו השעה בעת הזו
צילום באדיבות עיריית באר שבע

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', פנה השבוע במכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הביטחון והאוצר המיועדים, בני גנץ וישראל כץ, בבקשה לקדם את הקמת קריית המודיעין של צה"ל בליקית.

בפנייתו ציין דנילוביץ': "בעיצומו של משבר כלכלי חריף, זו העת להחלטה מנהיגותית שתבטא מחויבות לאזור הנגב ותוביל לצמיחה ולשגשוג בשעה כה קריטית. הקמת קרית המודיעין כמנוע צמיחה כלכלי הוא צו השעה.

בראייה לאומית אסטרטגית זהו הדבר הנכון והמתבקש, שכן הקמת קריית המודיעין נאמדת בלמעלה מ- 10 מיליארד שקלים והיא תהווה מנוע צמיחה אדיר לכלכלה הישראלית בימים אלו. יש לכך חשיבות דרמטית, בכל הנוגע ליציאה מהמשבר, ליצירת אופק לענפים שונים במגזר היזמי-כלכלי ולהנעת המשק קדימה לפיתוח ולהאצה.

ההחלטה בידיכם! הכל ערוך ומוכן לפעולה. זהו אולי המגה פרוייקט הגדול בישראל, שזמין לביצוע מיידי בעיתוי כה חשוב. כל שנותר הוא להכריז על זכיין ולעלות על הקרקע".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה