חדשות

איך תמצאו דירה לשכירות ובפיקוח מחירים?

חדשות12 במאי 2020    2 דקות
0

פלטפורמה חדשה של האגודה הסטודנטיאלית לפרסום דירות להשכרה, הושקה החודש בבאר שבע

איך תמצאו דירה לשכירות ובפיקוח מחירים?
מתוך מאגר הדירות

עם צמיחת שוק הדיור בשכונות הסטודנטיאליות שסביב קמפוס אוניברסיטת בן-גוריון נהיה קשה יותר ויותר לסטודנטים למצוא את מבוקשם ולבעלי דירות להבליט את דירתם בתוך שפע הדירות הקיימות. מיזם חדש של האגודה הסטודנטיאלית של בן גוריון רוצה להביא לשותפויות ושיח חיובי בין הסטודנטים לבעלי הדירות בשכונות הסטודנטיאליות ובכך לשפר את שוק הדיור הן לסטודנטים והן לבעלי הדירות.

בשנה האחרונה, האגודה הסטודנטיאלית השקיעה מאמצים רבים וגייסה פעילים בתחום הדיור הבאר שבעי כמו ינאי אלוש, מקים ועד שוכרי דירות ופעיל חברתי בתחום הדיור, וסטטיסטיקאית מקצועית לניתוח הנתונים על מנת להקים מאגר חיפוש דירות מקצועי, אמין ומהימן שיהיה בפיקוחה.

מתוך הפרויקטים השונים שעלו נבחר  פרויקט מאגר הדירות הסטודנטיאלי כפרויקט הדגל שמטרתו  לפקח על שוק הדיור הסטודנטיאלי, ליצור ממשק ישיר עם בעלי הדירות ולשמור על מחירים יציבים בשוק יחד עם הסטודנטים ובעלי הדירות. האתר נועד גם להקל על תהליך החיפוש והפרסום שכיום מתנהל בעשרות קבוצות פייסבוק.

הרעיון לבנות מאגר דירות בפיקוח האגודה נבע מסקר דיור מקיף עליו השיבו למעלה מ-10 אחוזים מכלל הסטודנטים. מדובר בסקר הרחב ביותר שנעשה בעולם הסטודנטיאלי בנוגע למגורים. בעזרת הסקר יצרו מאגר מידע על מחירי השוק, על השכונות המבוקשות ועל פריסת ההיצע והביקוש נכון לשנת 2020 בשכונות סביב הקמפוס. מידע זה מאפשר הכוונה של הסטודנטים ובעלי הדירות כיצד לפרסם את הדירות שלהם, היכן לחפש את הדירות ומה הוא המחיר ההוגן בשוק כיום.

ענבל נגר, רכזת הדיור מטעם האגודה הסטודנטיאלית מספרת, "מאגר הדירות הסטודנטיאלי הוא הזדמנות של שוכרי הדירות והאגודה ליצור שיח משותף דרך פלטפורמה מרכזית. אנו מאמינים שעל ידי שיתוף פעולה ותקשורת רציפה מול בעלי דירות נוכל לפתח ולקדם את שוק הדיור הסטודנטיאלי הבאר שבעי.  למאגר הדירות יתרונות רבים: הוא מרכז את כלל הדירות לצינור ראשי שבו יהיה קל יותר לבעלי הדירות למצוא שוכרים ולסטודנטים למצוא דירה. כמו כן, בעלי הדירות יכולים לעדכן את המודעה שלהם בכל עת ולהקפיץ אותה לראש המאגר. ישנם גם בעלי דירות רבים שאינם משתמשים בפייסבוק או לא מעורים בכמות הקבוצות הקיימות, ולכן מתקשים להגיע לקהל השוכרים אליהם הם מכוונים. מבחינתנו המאגר הוא השלב הראשון בפיתוח תחום הדיור הסטודנטיאלי בעיר והוא הדרך ליצור שיתופי פעולה ולתקשר עם בעלי הדירות".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה