חדשות

סמים, נשקים וארגזי תחמושת

חדשות11 במאי 2020    דקה אחת
0

זה השלל שנתפס בפעילות משטרתית בגזרת הר חריף

סמים, נשקים וארגזי תחמושת
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משטרת ישראל בשיתוף כוחות צה"ל סוכלה הברחת גדר, נתפסו אמל"ח לא חוקי ושקים בהם חומר כסם מסוכן מסוג קנאביס. יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב) בשיתוף כוחות צה״ל מחטיבת פארן סיכלה הלילה הברחת גדר בגזרת הר חריף. במהלך הפעילות ותוך חתירה למגע רכובה ורגלית נעצרו 3 חשודים תושבי פזורות כביש 25 ו 31. נתפסו שקים בהם חומר חשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס, כלי יריה M16, מחסניות, ארגזי תחמושת, ציוד אופטיקה וקשר.

"משטרת ישראל בשיתוף עם כוחות צה"ל פועלים כל העת במאבקם הנחוש כנגד עבירות הסמים במיקוד הברחת הגדר, ההפצה והגידול בשטחי האש והכל למען בטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה