חדשות

חטיבת החילוץ וההדרכה נלחמים בקורונה

חדשות6 במאי 2020    דקה אחת
0

הכירו את לוחמי ולוחמות חטיבת החילוץ וההצלה המגנים על הבית-באר שבע, עיר מגוריהם, מפני הקורונה.

חטיבת החילוץ וההדרכה נלחמים בקורונה
צילום: דובר צהל

בשבועות האחרונים חילקו לוחמי ולוחמות חטיבת החילוץ מזון באזור הדרום ובבאר שבע בפרט. חמישה מהם מתגוררים בעיר והתרגשו מהמפגשים עם שכניהם.
עידן רחמים , זיו ברבי, יצחק בשן, אופיר מארק, ואליזבת, הם לוחמי חילוץ והצלה תושבי באר שבע ששמחו להיות חלק ממבצע חלוקת מזון בעיר הולדתם ומגוריהם.
עידן, מבין הלוחמים, מספר: "זה מספק מאוד, אתה בא ונותן לאנשים את האוכל שלהם. אין להם איך להשיג את האוכל בעצמם. אתה מרגיש שעשית מעשה טוב, גם לראות איך שהאנשים מגיבים. אנשים בני 70 + מחייכים ואומרים כמה הם אוהבים אותנו. זה ממש מרגש."
על התחושה בלחלק מזון בבאר שבע, עיר מגוריו, הוא מספר: "זו תחושה יותר עוצמתית, הרגשתי סיפוק גדול כי אני נמצא בבית שלי, עם אנשים מהעיר שלי. תחושה מספקת לדעת שאתה תורם לעיר שלך. זה סיפוק ענק."

הלוחמים הבאר שבעיים מבצעים עוד משימה חשובה לא פחות בימים אלו, והיא טיהור מבנים נגועים בנגיף. בין המבנים שטיהרו, יצא לכולם לבצע משימת טיהור משותפת בבית האבות "משען". עידן מספר: "להיות הכי זהיר שיש. אתה אולי מציל חיים של אנשים באיזשהו מקום. זו עבודה קשה, אבל שווה את הסיפוק. מבחינתי זה הכול."

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה