חדשות

פגישה אחרי 40 שנה

חדשות6 במאי 2020    דקה אחת
0

במהלך הופעתה של שרהל'ה שרון בבית האבות משען ביום העצמאות, פגשה באחד הנגנים שניגן איתה בשנות ה-80

פגישה אחרי 40 שנה
צילום: יחסי ציבור

מלכת הזמר העברי שרה’לה שרון הדרימה לבאר-שבע ביום העצמאות והופיעה בפני דיירי בית האבות "משען" בבאר-שבע. ההופעה של שרה'לה והקלידן פוצלה לשלוש הופעות נפרדות מול שלושת האגפים השונים של בית ״משען״. ההופעה היתה מרגשת עד דמעות. הדיירים הוציאו את ראשיהם מהחלונות, שרו עם שרהלה ונופפו בדגלים.

אירוע מרגש במיוחד אירע כאשר בעיצומה של ההופעה נופף אחד הדיירים לשרהלה עם כינור ביד וצעק לעברה : "שרהלה, אנחנו מכירים. אני אברהם דותן נגן המנדולינה שלך", שרהלה נזכרה מיד : "כן, זה אברהם שהיה נגן באגלמה ומנדולינה יחד אתי בשנות ה-80. הוא גם היה עורך דין".

וכך כאשר שרהלה שרה מלמטה דותן ניגן בכינור שלו לקול תשואות הדיירים האחרים ועובדי "משען " מלמטה. הרגע הזה גרם למחנק בקולה של שרהלה שהתקשתה להסתיר את הדמעות.

את הרעיון להופעה יזמה טלי חדד מנכ"לית חברת ״חסין אש״ באר שבע, היצרנית של ה״בלוק האדום״ הקרמי, שחלק מעובדיה הם בני 60-70 ואף מבוגרים יותר  ולכן החליטה  להקדיש את תרומתה לדיירי ״משען״ והביאה להם דווקא את שרה’לה שרון.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה