חדשות

עיריית באר שבע בשורת הטבות לבעלי העסקים

חדשות5 במאי 2020    דקה אחת
0

בין היתר הרחבת השטח לשולחנות וכסאות, אורכה לרישיונות עסק ועוד

עיריית באר שבע בשורת הטבות לבעלי העסקים
רוביק דנילוביץ' | צילום: אושר בן שטרית

עיריית באר שבע פועלת בתקופת משבר הקורונה לסייע למגזר העסקי, בהטבות, ליווי ותמיכה. בימים אלה מקדמת העירייה מהלכים נוספים לסיוע לעסקים:

הרחבת השטח לשולחנות וכסאות:
לקראת החזרה הצפויה של בתי קפה ומסעדות לפעילות, תחת מגבלות משרד הבריאות ו"התו הסגול", תסייע העירייה במתן פתרונות לבתי העסק על מנת שיוכלו לעמוד בתנאים שנקבעו ועל מנת לאפשר פתיחתם. לצורך כך, יוכלו בתי עסק לפנות בבקשה להרחיב את השטח במרחב הציבורי בו מוצבים כסאות ושולחנות (על מנת שיעמדו במגבלת 2 המטרים). העירייה תבחן כל בקשה ותסייע ככל האפשר. בימים הקרובים נפרסם קישור לטופס דיגיטאלי בו ניתן יהיה להגיש את הבקשות.

אורכה לרישיונות עסק:
לאחר שרישיונות עסק/היתרים זמניים שתוקפם בין 10/3/20 עד 10/5/20 הוארכו אוטומטית לחודשיים מיום פקיעת תוקף הרישיון הקיים, פנתה העירייה למשרד הפנים בבקשה להאריך את הרישיונות הצפויים לפקוע בימים ובשבועות הקרובים.

הארכת תוקף הסגירות העונתיות:
העירייה תבחן בחיוב בימים הקרובים הצעה למתן ארכה לתקופת הפעלת הסגירות העונתיות, על מנת להקל על בעלי העסקים במועד פירוק והרכבה של הסוככים ובכך לאפשר להם להנות מהסגירה לתקופה נוספת ולאפשר להם לעבוד תחת המגבלות תקופה ארוכה יותר.

בנוסף לפטור מארנונה לעסקים לחודשים מרץ עד מאי – פריסת תשלומי הארנונה ליתרת 2020:
בנוסף לפטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים, שכבר אושר וניתן, יוכלו בעלי עסקים לפרוס את כל תשלומי הארנונה לעסקים לשנת 2020 החל מחודש יולי ובאופן שווה עד לסוף השנה. מהלך זה ייתן לבעלי עסקים חודש נוסף להתארגנות.

צעדים אלה מצטרפים לפעולות נוספות בהן נקטה העירייה על מנת לסייע למגזר העסקי בתקופת משבר הקורונה בין היתר בדחיית תשלומי הארנונה לעסקים בתחילת המשבר, שהפך לפטור מלא עבור החודשים מרץ, אפריל ומאי, דחיית הוצאת חיובים בגין אגרת שילוט ואגרת כיסאות ושולחנות, כמו כן דחיית מועד תשלומי קנסות ועוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה