חדשות

74 דוחות תנועה בפעילות המשטרה בתל שבע

חדשות5 במאי 2020    דקה אחת
0

בנוסף בוצעו 3 שימועים על אתר. הושבתו 2 כלי רכב בגרירה

74 דוחות תנועה בפעילות המשטרה בתל שבע
צילום: באדיבות המשטרה

בפעילות אכיפת תנועה שנערכה אמש בגזרת היישוב תל שבע נמסרו 74 דוחות תנועה במאפייני בריונות דרך. בוצעו 3 שימועים על אתר. הושבתו 2 כלי רכב בגרירה.

במהלך הפעילות נוקב צמיג ניידת בשעת רישום דו"ח תנועה. פרטי החשוד ידועים ונעשות פעולות לאיתורו ומעצרו. באירוע אחר נצפה צעיר רוכב על אופנוע. הנהג עוכב והתברר כי הוא בלתי מורשה לסוג רכב זה. בוצע שימוע על אתר והחל הליך תעבורתי. האופנוע הושבת בגרירה.

"משטרת ישראל רואה בחומרה את האירוע בו נוקב צמיג ניידת, זהותו של החשוד אשר מצוי בבריחה ידועה ואנו פועלים בכל הכלים על מנת לאתרו. פעילות אכיפת חוקי התעבורה הזו הנה חלק ממגוון פעילויות משטרתיות למען משתמש הדרך הנורמטיבי שומר החוק והיא תמשך בגזרה זו ובגזרות אחרות ככל שתדרש.", נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה