חדשות

שכנים שכנים: עיתון שכונתי עבור אזרחים וותיקים בבאר שבע

חדשות3 במאי 2020    דקה אחת
2

במסגרת פרויקט "חושבים עושים-בידוד ללא בדידות" של חברת כיל, שתי סטודנטיות לעבודה סוציאלית ממכללת ספיר הפיקו וחילקו, יחד עם מתנדבים נוספים, עיתון שכונתי לאזרחים הוותיקים בשכונה ב' בבאר שבע

שכנים שכנים: עיתון שכונתי עבור אזרחים וותיקים בבאר שבע
צילום: אנשי הרשת של הפרויקט

בימים האלה, האזרחים הוותיקים סגורים בבתים, בלי בני המשפחה והחברים. כדי לעזור להם להפיג, אפילו במעט את הבדידות, שני רווה ואביב קינן, שתי סטודנטיות לעבודה סוציאלית ממכללת ספיר קידמו את המיזם "שכנים שכנים", בתמיכת חברת כיל ובמסגרת פרויקט "חושבים עושים-בידוד ללא בדידות".

"שכנים שכנים" הוא עיתון שכונתי שחולק למאות קשישים בשכונה ב' בעיר בתמיכה של חברת כיל, ארץעיר, הרשת, חברת כיוונים ועיריית באר שבע.  בעיתון ישנו תוכן שתושבי השכונה כתבו כגון טיפים להתמודדות עם המצב, תרגילי כושר שאפשר לעשות בבית, מתכונים בריאים , תשבצי תפזורת וטורי דעה. העיתון השני שחולק ביום חמישי (30.4),  יכלול מאמרים , שירים, טיפים להתמודדות עם המצב הנפשי ויצירות של תושבים.

העיתון יצא לאור כחלק מפרויקט "חושבים עושים – בידוד ללא בדידות" של חברת כיל, פרויקט שמטרתו לעודד מיזמים חברתיים של יזמים מקומיים תוך ליווי מקצועי של החברה. בתקופה שכזו בה רוב האזרחים נמצאים בבתים, עיתון "שכנים שכנים" מספק תעסוקה וענין עבור האוכלוסייה המבוגרת והזדמנות לחבר בין תושבי השכונה הצעירים והוותיקים.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה