חדשות

"לא יודעים להגיד למעסיק מתי נחזור. זה הזוי"

חדשות3 במאי 2020    דקה אחת
0

כך אומרים הורים בבאר שבע שזועמים על ההחלטה של עיריית באר שבע לא להחזיר את התלמידים לבתי הספר

"לא יודעים להגיד למעסיק מתי נחזור. זה הזוי"
צילום: ingimage

ההחלטה של עיריית באר שבע שלא לפתוח את מוסדות הלימוד לתלמידי כיתה א'-ג' לא מצאה חן בעיני חלק מההורים. כאמור, בממשלה אישרו ביום ראשון האחרון לפתוח את בתי הספר ומשרד החינוך העביר את ההנחיות לצוותי ההוראה. לעומת זאת, באר שבע הצטרפה לעוד ערים ברחבי הארץ בהחלטה לא לפתוח את מוסדות הלימוד, לפחות לעת עתה.

סיגל, אמא לילדה בכיתה ב' אמרה, "ההחלטה של עיריית באר שבע לא מובנת. אף אחד שם לא ישב בישיבת הממשלה, לא שמע את השיקולים ובכל זאת לא פותחים. למה לא לתת להורים את שיקול הדעת אם לשלוח את הילדים שלהם או לא. איך יכול להיות שחודשיים אין בית ספר ובתי הספר לא ערוכים. כולם ידעו שאחרי יום העצמאות יתחילו להחזיר לאט לאט את הלימודים. יכלו לעשות את ההכנות לפני".

גם שירן אמא לתאומים בכיתה א' הביעה תרעומת, "אנחנו יושבים חודשיים בבית. אצלי בעבודה חזרו כבר בשבוע שעבר, בעלי עובד חיוני אז הוא לא ביית, הייתי אמורה לחזור השבוע לעבודה אבל אני צריכה להישאר עוד כי בבאר שבע החליטו לא לפתוח. אני לא מבינה את זה. מדברים על זה שמוסדות החינוך לא ערוכים. כל השבוע דיברו על כיתות א'עד ג', א מה הבעיה ללכת למוסדות ולהכשיר אותם. אז מה אם לא היתה החלטה של הממשלה עדיין. הכי הרבה היינו מוכנים לפני. הכי גרוע שאנחנו גם לא יודעים מתי זה יקרה. מחר? יום שלישי? רביעי? אולי בכלל שבוע הבא. הורים רוצים לחזור לעבודה ולא יודעים להגיד למעסיק מתי יוכלו. זה הזוי".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה