חדשות

בשורה טובה ממשען באר שבע

חדשות29 באפריל 2020    דקה אחת
0

באישור משרד הבריאות, החל ממחר יוכלו דיירי בית האבות להיפגש עם משפחותיהם

בשורה טובה ממשען באר שבע
משען. צילום: עיתון שבע

לאחר בידוד שנמשך למעלה מחודש ולאחר כחודשיים בהם נמנעו ביקורי משפחות במקום , שגרה לפני זמן קצר הנהלת משען באר שבע את ההודעה הבאה לבני המשפחות ולדיירי המקום-
"משפחות יקרות,
חג שמח יש לנו בשורות טובות ומרגשות עבור דיירינו ועבורכם :
לפני זמן קצר , משרד הבריאות נענה לבקשתנו והתיר לנו להוציא את דיירינו מהבידוד ולקיים מפגשי משפחות עם דיירינו היקרים. המפגשים יתקיימו החל ממחר בבוקר. כך גם היציאה מהבידוד שתעשה באופן מבוקר.

אנחנו מודעים לרצונכם העז להפגש במהרה עם בני משפחתכם. משום כך, נערכנו מבעוד מועד לקיום המפגשים. בכל יום נקיים עשרות מפגשים, על מנת שנוכל לקיים סבב מלא של כל הדיירים בתוך יממות אחדות. אנשי הצוות שלנו יתקשרו אליכם ויתאמו את מועד הפגישה לפי סדר הא ב של שמות הדיירים . נא לא!!! להתקשר אלינו , אנחנו נתקשר לתאם. כל פגישה תארך כ 20 דקות, עם נציג אחד!! מכל משפחה. יש להצטייד במסכות . תיערך בדיקת חום לפני כניסה למתחם. מי שלא חש בטוב , נדרש שלא להגיע . בריאות דיירינו היא מעל הכל"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה