חדשות

טקס יום הזיכרון של עיריית באר שבע

חדשות28 באפריל 2020    דקה אחת
0

ראש עיריית באר שבע למשפחות השכולות: "ההקרבה שלכן, הגבורה של יקיריכן, הן אבוקת האש של הרוח הישראלית"

טקס יום הזיכרון של עיריית באר שבע
צילום באדיבות עיריית באר שבע

הטקס המרכזי לערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, נערך השנה במתכונת אחרת, מותאמת להנחיות הממשלה, כאשר צולם ללא קהל, בהקפדה מלאה אחר ההנחיות.  הטקס שודר אמש בעמוד הפייסבוק של עיריית באר שבע.

בטקס נשאו דברים: ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', יו"ר ארגון "יד לבנים" בסניף באר שבע, דוד קורקוס, אלוף פיקוד הדרום, הרצי הלוי.

קריאת יזכור נאמרה על ידי אלי גולן. בטקס הדליקה את נר הזיכרון עדי אישה, אחות של סמ"ר אלי אישה זכרו לברכה שנפל בפעילות מבצעית בשנת 1992.

פרק תהילים נאמר ע"י רב העיר וראש אבות בתי הדין הרב יהודה דרעי שליט"א, קדיש יתום נאמר על ידי ניצן ברטל, בנו של ראובן ברטל ז"ל שנפל בשנת 2002 בעת מילוי תפקידו, יוסף פרויליכט נשא תפילת "אל מלא רחמים".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילובץ אמר למשפחות השכולות, "משפחות שכולות יקרות,ההקרבה שלכן, הגבורה של יקיריכן, הן אבוקת האש של הרוח הישראלית.  תעצומות הנפש ומסירות הנפש הן המצפן הערכי עליו מושתתת ארצנו.

האמונה והתקווה לצד השבר והכאב הם המגדלור שמאיר את דרכנו. ואנחנו, אלה שנולדו אל מגש הכסף, מברכים שזכינו לחיות בארץ שלנו בזכותם, לבנות את חבלי המולדת בהשראתם, ולאהוב את נופיה הקסומים שבדמותם.

הזיכרון טבוע בכל רגב אדמה, הוא חקוק בסלע ועמוק במצולות הים. הגעגועים לחיוך המבויש ולחיבוק החם, לשירים האהובים ולריח התבשילים צורבים את הלב. לעצב אין גבולות, לכאב אין סוף.

משפחות אהובות שלנו,  ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, אנחנו מרכינים ראש בצער וביגון. התקווה הלאומית, התקווה בת שנות אלפיים, מעוררת את הדימיון ונוצרת את הזיכרון. יהי זכרם נצור עימנו לעד, אמן".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה