חדשות

במשען באר שבע יחגגו את עצמאות עם שרהל'ה שרון

חדשות27 באפריל 2020    דקה אחת
0

מלכת הזמר העברי תגיע לבית האבות להופעה להנעים את זמנם של כל דיירי בית האבות שיצפו בה מהמרפסות

במשען באר שבע יחגגו את עצמאות עם שרהל'ה שרון
שרל'ה שרון. צילום: ראובן קסטרו מעריב

את בוקר יום העצמאות השנה מלכת הזמר העברי שרה’לה שרון תעשה הרחק מקיבוצה אשדות יעקב שבצפון.

למרות היותה בת גיל קבוצת הסיכון החליטה שרון כי היא מדרימה השנה לבאר שבע כדי לתת הופעת הפגה מיוחדת למאות דיירי ״משען״ באר שבע, בית הדיור המוגן שהיה אחד הנפגעים הראשיים של מגפת הקורונה, כאשר למעלה מ-12 מהדיירים שחיו בו נפטרו עד כה מהמגיפה.
כיוון שהדיירים יצפו בשרה׳לה שרון מהחלונות בלבד, ההופעה שלה תפוצל לשלוש הופעות נפרדות מול שלושת האגפים השונים של בית ״משען״.
את הרעיון יזמה חברת ״חסין אש״ באר שבע, היצרנית של ה״בלוק האדום״ הקרמי, ששליש מעובדיה הם בני 60-70 ואף מבוגרים יותר  ולכן היא מקדישה את תרומתה לדיירי ״משען״ ומביאה להם דווקא את שרה’לה שרון.

שרון סיפרה, "אני עוקבת הרבה זמן אחרי מה שקורה במשען באר שבע. הלב שלי יוצא אליהם ממש. יש לי חברה טובה שדודתה נפטרה במשען באר-שבע לפני כמה ימים. האמת היא שאני כבר כמעט לא יוצאת מהקיבוץ להופעות במרכז. בטח לא בבאר שבע. אבל ברגע שפנו אלי מ"חסין אש" והציעו לי להופיע במשען באר-שבע  לא יכולתי  לסרב ואמרתי כן. אני משאירה  את בעלי לבד בבידוד ומגיעה. מגיע להם. ואפילו שזו הופעה מורכבת כי היא מחולקת לשלוש הופעות בפני שלושת האגפים. מקווה שאעזור להם לשמור על המורל".

טלי חדד מנכ"לית "חסין אש" אמרה, ״הדיירים היקרים של משען  כל כך סובלים מהבידוד וממקרי המוות הרבים והם אפילו לא יוצאים החוצה להתרעננות. אז חשבנו שכיוון שהם אוהבים את השירים של שרה’לה שרון נעשה מאמץ מיוחד מבחינה כספית ונביא אליהם את שרה’לה. במיוחד שחלק מהעובדים שלנו הם בעצמם בני גילם של דיירי משען. אני שמחה ששרה'לה נענתה להצעה ושיהיה לנו ולהם חג עצמאות שמח עם הבלוק האדום".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה