חדשות

מה עשו יונתן רושפלד ויעקב זדה בערד?

חדשות27 באפריל 2020    דקה אחת
0

מדוע הגיעו השף והשחקן לכפר נרדים בעיר?

מה עשו יונתן רושפלד ויעקב זדה בערד?
צילום: אלדד שושן
השף יונתן רושפלד והשחקן יעקב זדה (פאודה) הגיעו היום לכפר הילדים ׳נרדים׳ בערד ובישלו ארוחת שף לילדי הכפר. השחקן יעקב זדה דניאל גדל בכפר נרדים בערד  מגיל 3 יחד עם אחיו,  ומאז עושה ככל שביכולתו להחזיר אהבה ותמיכה חזרה לכפר שבו גדל כל ילדותו. הילדים שמתגוררים בכפר 'נרדים' שמפעילה האגודה הישראלית לכפרי ילדים  SOSהם ילדים בני 6-18 שהוצאו מביתם ע״י רשויות הרווחה בנסיבות קשות מאוד.
אתמול, השף יונתן רושפלד שנאבק בימים אלו את מאבק המסעדנים שקורסים תחת משבר הקורונה,  והשחקן יעקב זדה דניאל, הדרימו כל הדרך לערד כדי לשמח את הילדים ולהכין יחד איתם ארוחת שף אמיתית.
מאז משבר הקורונה כפר הילדים נמצא במצוקת משאבים וכח אדם.  בגלל השבתת מערכת החינוך, הילדים נשארים בכפרים 24/7 והוצאות הכפר על מזון, מוצרי היגינה, כח אדם וכו' עלו באופן משמעותי בתקופה זו, ומנגד, התרומות לכפר נעצרו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה