חדשות

בשורות טובות מסורוקה

חדשות26 באפריל 2020    דקה אחת
0

חנה שכטר, בת ה 89 שאושפזה בבית החולים במצב בינוני לאחר שחלתה בקורונה, החלימה והשתחררה היום

בשורות טובות מסורוקה
צילום: באדיבות סורוקה

בשורה משמחת מהמרכז הרפואי סורוקה. חנה שכטר, בת ה 89, שפונתה לפני כשלושה שבועות במצב בינוני ליחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה, משתחררת הערב מבית החולים.
חנה , ניצולת שואה מאיטליה, עלתה לישראל נישאה והביאה 3 בנים לעולם, עבדה כמנהלת חשבונות ב"מקווה ישראל" והתנדבה שנים בארגון "יד שרה".
חנה ששהתה אצל בנה תושב באר שבע פונתה ליחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה לאחר שסבלה מחום ומקשיי נשימה , מצבה היה בינוני אך הוא הלך והשתפר במהלך תקופת האשפוז.
צוות היחידה טיפלו בה במסירות, השמיעו לה שירים באיטלקית, קיימו שיחות וידאו עם בני משפחתה כשמצבה החל להשתפר משמעותית במהלך האשפוז.לאחר קבלת תוצאות שליליות של בדיקותיה האחרונות היא משתחררת מבית החולים ל"עלה נגב".

ד"ר אלי רוזנברג, רופא בכיר ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה, "חנה התקבלה לבית החולים במצב בינוני, ועברה מהלך אשפוזי מורכב. במהלך הטיפול צוות רב מקצועי רפואי, סיעודי, סוציאלי שכלל גריאטרים ופיזיותרפיסטים של בית החולים. העניקו לה טיפול מסור ותומך. אנו שמחים על הזכות לשחררה במצב טוב לשיקום".

נתן שכטר, בנה של חנה הודה בהתרגשות: " השבועות שחלפו עלינו לא היו פשוטים. הצוות חיבר בינינו כל הזמן והתעדכנו על מצבה של אמא באופן קבוע. באיזשהו שלב כבר לא האמנו שנגיע לרגע הזה והשחרור של אמי היום זו בשורה משמחת ומפתיעה ביותר. אני מודה לכל הצוות ביחידה בסורוקה שתמך וטיפל לא רק באמא אלא גם בנו בני המשפחה"
בטי פולצ'ק עו"ס בשירות הסוציאלי, "לאורך אשפוזה של חנה ליווינו אותה ואת משפחתה באופן רציף. והיינו עדים לחשיבות של התמיכה המשפחתית לאורך האשפוז המבודד. עשינו כל שביכולתנו לאפשר קשר ונקודות חיבור בין חנה למשפחתה התומכת. מרגש אותנו כל פעם מחדש לראות מטופל שמשתחרר לשיקום".

כתבות נוספות בחדשות

0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת
0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות

כתיבת תגובה