חדשות

פרץ לדירה וביצע מעשה מגונה בקטינה בבאר שבע

חדשות23 באפריל 2020    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישור כנגד אדם שפרץ לדירה של קטינה בעת שישנה, וביצע בה מעשה מגונה תוך אלימות

פרץ לדירה וביצע מעשה מגונה בקטינה בבאר שבע
צילום אילוסטרציה: אדי ישראל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב רהט, בן 32, אשר התפרץ לדירה בה ישנה קטינה בת כ-18 בב"ש וביצע בה מעשה מגונה. הנאשם ביצע את העבירות לאחר שהפר צו בריאות העם (נגיף הקורונה) וקיבל דו"ח בגין הימצאות במרחק של מעל 100 מ"ר מביתו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה תוך גרימת חבלה גופנית והתפרצות לשם ביצוע פשע. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם יוחנני- הר ציון, הנאשם  התפרץ בכוח לביתו של אביה של המתלוננת, עמה אין לו הכרות מוקדמת, בעת שנתה, הגיע למיטתה, סימן לה לשתוק, הכה אותה ושם כרית על פניה. המתלוננת המבוהלת נאבקה בנאשם, וכן הציעה לו כסף, על מנת שיעזוב את המקום. בשלב כלשהו, אחז הנאשם בחוזקה במותניה של המתלוננת וביצע בה מעשה מגונה, וזאת לשם גירוי או סיפוק מיני. לאחר שהמתלוננת הצליחה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם ולצאת מהמיטה, הכה אותה הנאשם בראשה באמצעות כיסא ופצע אותה בפניה. הנאשם נמלט מהמקום רק לאחר שהשכנה הגיעה למקום.  המתלוננת  הזעיקה את כוחות המשטרה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה.

 הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לנאשם עבר פלילי הכולל אלימות, איומים, סמים, תקיפות שוטרים, ועוד והוא ריצה מאסרים מאחורי סורג ובריח בעברו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה