חדשות

שלף נשק במהלך ויכוח בכביש

חדשות22 באפריל 2020    2 דקות
0

משטרת ישראל עצרה חשוד באיומים בנשק מהלך ויכוח על שימוש בדרך/צומת לפני מחסום סגר קורונה

שלף נשק במהלך ויכוח בכביש
צילום: בהתאם לסעיף 27 א

בתאריך 10.4 סמוך לשעה 11:50 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות איומים בנשק כלפי נוסעי משאית בסמוך לצומת חטיבת הנגב לכיוון צומת שרה. שוטרים שהגיעו למקום פגשו במודיע אשר מסר כי בנסיעתו עם משאית עמוסה בחומרים מסוכנים לכיוון צומת חטיבת הנגב ובעת שהמתין לפנות שמאלה לכיוון צומת שרה הגיח רכב, חתך אותו ונעמד לפניו ברמזור בצומת על מנת להקדים אותו במעבר בכביש/בצומת אשר קצת לפניו חסימת סגר קורונה. עת שנהג המשאית צפר לרכב אשר "חתך" אותו פנה נהג הרכב אל נוסע המשאית והחל לקלל ולאיים ואף פתח את דלת הרכב אך ככל הנראה מחסום המשטרה הסמוך הניאו מלעשות מעשה.

עם האור הירוק ברמזור פנה הרכב ראשון ואחריו המשאית. עפ"י המתלוננים הרכב נעמד מצד ימין אחרי הפניה בצומת, רחוק מעין השוטרים במחסום, ועפ"י החשד שלף לעבר יושבי המשאית בעודה בנסיעה מה שנחזה ככלי יריה ואצבעו על ההדק. נוסע המשאית אשר הבחין בכך מבעוד מועד תיעד את החשוד מחזיק באקדח ומכוונו לעבר המשאית.

מיד לאחר שהמשאית חלפה את הרכב, חלף עפ"י החשד נהג הרכב הפרטי את המשאית משול הדרך כאשר הוא נוסע לפני המשאית בזיגזג וידו השמאלית מחוץ לחלון הרכב אוחזת בכלי הנחזה ככלי יריה ומסכן בהתנהגותו הפרועה את הנוסעים בדרך ואת המשאית. לא די בכך, עפ"י החשד האיץ  נסיעתו עצר רכבו בצד הדרך בסמוך לגשר נחל באר שבע שם יצאו החשוד ונוסע שהיה עימו ברכב. נהג הרכב התמקמם במרכז הכביש עם אקדח בידו מכוון לעבר נוסעי המשאית ואילו הנוסע התמקם בשול הדרך גם כן עם חפץ הנחזה ככלי יריה מסוג אקדח. אלו כאמור מכוונים בצורה מאיימת ומסכנת את יושבי המשאית אשר הובילה חומר מסוכן.

כאשר המשאית התקרבה, השליך הנוסע של הרכב הפרטי אבן לעברה במטרה לפגוע ביושבי המשאית. האבן פגעה בחזית המשאית וגרמה לנזק וסיכנה את הנוסעים וכפועל יוצא את משתמשי הדרך.

חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה החמורה בתחנת באר שבע ובתאריך 13.4 נעצר החשוד, תושב תל שבע כבן 40. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחשד לסיכון חיי אדם באיומים, ביידוי אבנים, קשר לפשע, נהיגה ללא רשיון נהיגה. היום עם תם מלאכת החקירה צפוי בידי פרקליטות מחוז דרום כתב אישום בגין המיוחס.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה