חדשות

קרן סיוע לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון

חדשות22 באפריל 2020    דקה אחת
0

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הודיעה היום על הקמת קרן לסיוע כלכלי בסך של 800,000 ₪

קרן סיוע לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון
צילום: דני מכליס

המשק בישראל נמצא בעיצומו של משבר עמוק, שלא פסח גם על קהילת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, כולל רבים מהסטודנטים שלנו. מטרות האוניברסיטה הן להתמיד במחקר המצוין ולהבטיח שהסטודנטים יוכלו להמשיך בלימודיהם בדרך אל התואר הנכסף – למרות האתגרים הכלכליים ולמרות המצב המאתגר. בכדי לעזור לסטודנטים להמשיך בלימודיהם, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הודיעה היום על הקמת קרן לסיוע כלכלי בסך של 800,000 ₪ . הקרן תסייע לסטודנטים שנתקלים בקשיים כלכליים משמעותיים בשל המשבר. דקנאט הסטודנטים יפרסם בימים הקרובים את הקריטריונים ודרכי הגשת הבקשה לקבלת הסיוע.
בנוסף, באופן חסר תקדים, האוניברסיטה החליטה לאפשר לסטודנטים שמתגוררים במעונות להפסיק את החוזה שלהם ולצאת מהמעונות החל מה-1.5.2020, ללא קנסות.
עוד החליטה האוניברסיטה שכל סטודנט שיהיה מעוניין, יוכל לדחות את תשלום שכר הלימוד של חודשים מרץ-אפריל-מאי ולשלם אותם בחודש יוני. כמו כן, ניתן יהיה לבקש פריסה חדשה ורחבה יותר של התשלומים בהתאם לצרכים של הסטודנט.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה