חדשות

נתפסו משליכי פסולת

חדשות20 באפריל 2020    דקה אחת
0

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה וגופי אכיפה נוספים תפסו משליכי פסולת ליד אל-סייד וליד רהט ופתחו בחקירה

נתפסו משליכי פסולת
המשאית שנתפסה ליד אל-סייד. צילום - המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

גם התפשטות נגיף קורונה לא עוצרת את עברייני הסביבה. בפעילות אכיפה יזומה שביצע צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל, רשות הטבע והגנים ושוטרי המדור להגנת הסביבה במשטרת ישראל, נצפתה השלכת פסולת בניין ממשאית לתוך נחל יתיר, ליד אל-סייד שבנגב.

במהלך האירוע, החשוד כיבה את המשאית, לקח את המפתח וברח בריצה מהירה לתוך אל-סייד. במבצע לוגיסיטי מורכב, המשאית חולצה מהנחל, הועמסה על גרר ונלקחה לחניון ייעודי מטעם המשטרה הירוקה. בעל המשאית ייחקר באזהרה, יימסר לו צו ניקוי וייפתח כנגדו תיק חקירה.

עוד בשבוע שעבר, בפעילות אכיפה יזומה משותפת של צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ועיריית רהט, תועדה השלכת פסולת בניין ממשאית לשטח פתוח על הקרקע בעיר רהט. בעל המשאית אותר, עוכב ונחקר, והמשטרה הירוקה פתחה בחקירת האירוע. לבעל המשאית נמסר צו ניקוי והודעה על איסור השימוש במשאית למשך 30 יום.

מוקדם יותר החודש, באזור רהט, תפסו המשטרה הירוקה ועיריית רהט שלוש משאיות נוספות שתועדו משליכות פסולת בניין במועדים ובמקומות שונים בצמוד לנחל גרר.

במשרד להגנת הסביבה הסבירו כי בחסות תקופה זו של מצב החירום בשל התפשטות נגיף קורונה, עברייני סביבה עלולים להגביר את פעילותם, וגורמי האכיפה של המשרד להגנת הסביבה ממשיכים גם בימים אלה לבצע תפקידם, כדי לאכוף את חוקי הגנת הסביבה.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה