חדשות

11 עצורים בעקבות בריונות כביש

חדשות14 באפריל 2020    דקה אחת
0

11 תושבי הפזורה הבדואית בנגב, תיעדו עצמם נוהגים בבריונות כביש ומפריעים לשוטרים במהלך תפקידם

11 עצורים בעקבות בריונות כביש
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בעקבות אירועי ברוונות כביש שננקטה בידי רוכבי אופנועי שטח כלפי ניידות משטרה באזור כביש 25 ו 40 באופן בריוני, מסכן חיים ומפריע את עבודת המשטרה במאבק למען בטחון משתמשי הדרך, הנחה מפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר, לפעול אל מול החשודים.

הבוקר בפעילות משטרת ישראל, תוך הערכות מבצעית מקדימה,
בשיתוף היחידה האוירית בוצעו בידי שוטרי תחנת ערוער, יס"מ נגב, מג"ב ואגף התנועה חיפושים ב 8 מתחמים בפזורה הבדואית בכביש 40 ו 25, נעצרו/עוכבו 11 חשודים ונתפסו 11 כלי רכב דו גלגלי אשר עפ"י החשד היו מעורבים באירועים והם ללא מסמכים או כל תיעוד או הרשאה חוקית לתנועה.

"משטרת ישראל לא תאפשר כל פגיעה בעבודת המשטרה הפועלת לילות כימים למען בטחון משתמשי הדרך והציבור הנורמטיבי שומר החוק. המרחב הרשתי לא יהווה מקלט עבור אלו החשודים בביצוע עבירות ומשטרת ישראל פועלת לאתרם ולהביאם לחקירה תוך מיצוי הדין", כך נמסר מהמשטרה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה