חדשות

הקורבן ה13 לקורונה מבית האבות משען

חדשות10 באפריל 2020    דקה אחת
0

קשישה בת 83 שנכנסה לבית האבות לפני כחודש, נפטרה היום לאחר שחלתה בקורונה

הקורבן ה13 לקורונה מבית האבות משען
משען. צילום: עיתון שבע

בבית החולים "לניאדו" בנתניה הודיעו בשעות הצהריים על פטירתה של אמיליה וינשטיין  בת ה-82 שהייתה מאושפזת מתחילת החודש במצב קשה, מורדמת ומונשמת. מדובר בדיירת נוספת מבית האבות משען בבאר שבע, והיא הקורבן ה-13 שהתגוררה במוסד.

בנה, איגור, סיפר: "היא הייתה במשען כחודש, רק נכנסה, כאילו שמתי אותה בקבר בידיים שלי,  בהתחלה במשען לא דיברו איתנו, לקחו את הטלפונים מההורים, מדובר ברשלנות של משרד הבריאות שלא עשו בדיקות, יש משרד בריאות ללא בריאות,  ליצמן לא פעל נכון, הם היו יכולים לעשות בדיקות יותר מהר".

בתוך כך, חלק ממשפחות הדיירים במשען הגישו תלונה במשטרה שעשויה לפתוח בחקירה.

מרשת משען נמסר בתגובה כי " ל/ידוע לנו על כל חקירה בנושא. אין שום עילה או סיבה מוצדקת לפתיחה בחקירה. אין לנו ספק שהמשטרה לא תתן ידה לתעלולי יחצנות של גורמים ערלי לב וחסרי אחריות שמנצלים משפחות בשעת אבלן כדי לייצר כותרות סנסציוניות שאין להן כל בסיס. למרות הזדון , ההשמצות וטענות השווא, של גורמים תאבי פרסום וחסרי רסן, נוסיף לטפל במסירות, במקצועיות ובאהבה בדיירינו היקרים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה