חדשות

בשורות טובות. קשיש בן 92 החלים מקורונה והשתחרר מסורוקה

חדשות7 באפריל 2020    דקה אחת
0

אהרון סידמן, בן ה- 92 שחלה בקורונה חלים והשתחרר מבית החולים

בשורות טובות. קשיש בן 92 החלים מקורונה והשתחרר מסורוקה
הצוות הרפואי עם סידמן בן ה92. צילום: באדיבות סורוקה

בשורה משמחת ומלאת תקווה לחג הפסח:
אהרון סידמן, בן ה- 92 שהיה מאושפז ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורנה בסורוקה במשך שבוע, השתחרר אמש לאחר שהחלים. סיגמן הגיע לביה״ח לאחר שחש ברע ואובחן כחיובי לנגיף הקורונה. במהלך אשפוזו, הצוות ביחידה ובני משפחתו התגייסו כדי להקל עליו את שהותו במתחם.

נכדיו וילדיו העבירו אליו בקביעות תמונות משפחתיות שחיזקו אותו ועזרו לו לאורך אישפוזו בתהליך ההחלמה. אשתו של אהרון בת ה 88 גם היא נדבקה בנגיף אך לא פיתחה סימפטומים והיא חשה בטוב. בני המשפחה הודו לצוות היחידה על הטיפול האיכותי והמסור ושמחו לקבל את הבשורה כי אהרון יוכל לחגוג בביתו את חג הפסח.
ד"ר יפתח שגיא, רופא בכיר ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה אמר, ״יש לנו הזכות לשחרר אדם בן 92 שהבריא מקורונה, לחגוג את חג החירות בביתו. הבשורה הזו מחזקת גם את המטופלים וגם את הצוותים המטפלים.  אנחנו יודעים שהאוכלוסיה הפגיעה ביותר היא אוכלוסית הקשישים, הם סובלים את התחלואה הגבוהה ביותר ונפטרים באחוזים הגבוהים ביותר. גם אם הם מגיעים במצב קל המצב עלול להסתבך.  אהרון שהה אצלנו כשבוע וקיבל את הטיפול המקובל, טיפול תמיכתי מלא וטיפול סוציאלי. הוא היה מוגבל בניידות וסייענו לו במהלך האשפוז. עם זאת הצליח לעבור את המחלה, והבדיקות האחרונות חזרו שליליות פעמיים כמתבקש, מה שאפשר לנו לשחרר אותו לביתו ולשמח אותו.  חשוב לציין שהכוח הסיעודי והרפואי והעובדות הסוציאליות, כולם עובדים ביחד.
בשילוב של שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ובטלרפואה במחלקת הקורונה, אנו יודעים כל הזמן בכל רגע נתון מה מצב המטופלים תוך הגנה על הצוות הרפואי.
כולנו מאחלים לאהרון ולכל עם ישראל ימים טובים ובריאים״.

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה